Kjøttdeig!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hva lager du av kjøttdeig? Vil ikke ha taco, gryterett eller lasagne...
Har du noen tips?

(denne tråden blir etterhvert flyttet til matforum)

Hamburger. Hjemmelaget mousakka. Gratinerte tortillas. Karbonader.

I går lagde jeg bakt potet med kjøttdeig, kesam, ost, mais. Veldig enkelt og greit. :p

Hamburger , karbonader, kjøttkaker

er jeg hjemme alene syns jeg faktisk at rein, stekt kjøttdeig og enten potetmos eller Makaroni med ketchup er helt supert

Kjøttkaker, kjøttboller, hamburgere går det en del i her når vi har kjøttdeig.

Hamburger, hyrde pai, kan fint ha det i wok, pizza horn, kjøttpudding, kjøttkaker er noe av det jeg bruker vanlig kjøttdeig til. Ofte svin eller kylling kjøttdeig.

Lager ofte spanske kjøttboller eller greske kjøttkaker.
Eller hamburgere:)

Chili con carne, mousakka, pizza, innbakt kjøttdeig med ost med kalkunbacon rundt ;-)

Vi hadde pizza idag med kjøttdeig. Ellers lager vi gryteretter, kjøttkaker, hamburger

Pizza. Fyll till Piroger . Fyll till pannkakor brukte eg kjöttdeig

hamburger, chili con carne, kjøttdeig i form (grønnsaker, potetmos osv som skal gratineres......), pizza, gryterett, pai....

Baconkjøttboller, hamburger, pizza, diverse gryter (f.eks potetmos, kjøttdeig med tacokrydder og ost på toppen i en ildfastform). Og det de andre skriver

90-tallsfavoritten kålruletter, kebab, fylt paprika (evt aubergine, squash etc)

I dag laget jeg gryterett av kjøttdeig. Fres løk og hvitløk på pannen, så kjøttdeig. Ha i en pose tacokrydder, 5 dl vann, mais, paprika, gulrøtter (i små biter), 1 boks hermetiske tomater og ananas. Serverte hvitløksbaguetter ved siden av.

Nachos, fylte horn, empanadas, burrito, kjøttsuppe, tacosuppe, kjøttfyll til pita, pai..

Pastasaus =)

Igår stekte jeg opp kjøttdeig med hvitløk, tomater, tacokrydder, kokt fullkornris, gullerøtter, blomkål og egg. Litt sånn "altmulig mat", men det var godt:)

Back
Topp