Kjøttdeig og makaroni?

SillyDilly

Forumet er livet
Hvordan "lager" man det? Hehe... Har dere noe ost eller noe, eller hva?

Jeg spiser det enten bare makaroni og kjøttdeig og ketchup, eller med ost i ovnen[:D]

jeg synes det er veldig godt å bare steke kjøttdeigen i salt og kutte opp agurk, paprika og mais som blandes inn i det hele på tallerkenen [:)]
helt "tørt" liksom med en frisk saltsmak.

Steker kjøttdeig tilsetter litt løk,koker makaronien,når dette er ferdig tar jeg oppå tallerken å tar på litt ketchup[8D]

Blander i matfløte og piffi-krydder...Det er namm ! [:D]

vi steker kjøttdeig med tacokrydder,mens makaronien koker.. steker ikke kjøttdeigen helt tørr (litt tacosaus igjen)så siler jeg av vannet på makaronien, og putter den oppi gryta igjen og blander inn kjøttdeigen og ost.. serverer med ferske baguetter og salat til

steker kjøttdeigen og tilsette sopp`sin bolgones saus [:D]

ORIGINAL: engle_mamma

steker kjøttdeigen og blander inn kjøttdeig pulver,
tar kokt macaroni på en tallerken, kjøttdeigen og blander inn hvitløksdressing[:D][:D]

mmmmmmmmmmmmmmm

hva er kjøttdeigpulver???

Lager det når vi skal ha noe enkelt noe, men har bernesaus i tillegg. Og masse grillkrydder..

Steker kjøttdeig, sopp, mais, løk og hvitløk, koker makaroni og spiser det sånn...
Mmmm, nammenamm!

spagettisaus=) ketshup, ost og salat til=) hihi

Me har avogte kjøttdeig å makaroni te sånn "rask" middag [:D]

Koka makaroni, åsså steike eg kjøttdeig å hive oppi ein sånn pulverpose med kjøttdeigsaus, enkel middag så dei fleste lika har eg funne ut [8D]

Back
Topp