Kjøretimer

lmk88

Forumet er livet
VIP
Oktoberskattene 2015
Inspirert av en annen tråd her inne...
Hvor mange kjøretimer bruker du på lappen? Uten langkjøring og glattkjøring(hvis dere hadde det)

Jeg hadde 25 kjøretimer. De andre vennene mine har bare hatt 10 og sånn. Føler meg som en dårlig sjåfør...

11-15 vanlige timer, og så obligatoriske med glattkjøring, mørkekjøring, landeveikjøring osv

Vet ikke om hvor mange timer det ble, jeg...
Var vel 7 9 eller 11 timer.
Det var jo noen obligatoriske timer med
langkjøring, mørkekjøring, langkjøring, forbikjøring, bykjøring og glattkjøring,
også hadde jeg en dobbeltime rett før jeg kjørte opp samme morgen...

rundt 10 timer kanskje.. det var med det obligatoriske, men uten langkjøring og glattkjøring [:)]

Huska ikkje antallet.. e 3 år sidan... men eg hadde berre dei obligatoriske timane.. slapp å ha extra tima..

Husker ikke, mange[X(]

ORIGINAL: RagnhildK83

Hadde 1 kjøretime, så var det rett på det obligatoriske![:D]

Samme her[:)]

godt over 30. mer sier jeg ikke[:)][:)]
øvelses kjørte ikke hjemme[&:]

Stemte 11-15 eg...har vel hatt ca. 10 til no, men må sikkert ha eitpar til før det obligatoriske. Syns eg har mange eg, dei fleste eg kjenner syns eg berre har 2-3 før dei e ferdige. Eg e eit skikkelig rotehaue i trafikken, veldig forskjellige i forhald til koss eg e ellers [&o] Surra mykje med høgre og venstre, heilt tragisk! [&:] Eg vil ha lappen NO!!!

Hadde ca 15 jeg, men min første time var også første gang jeg satt bak rattet på en bil og måtte spørre hva som var gass,brems osv[8D] Så da er det kanskje ikke rart jeg trengte noen [:D]

stemte 11-15, men har hatt 8-9 eller 10 nå... ska ha en til neste uke så bynne på dt obligatoriske[:D] *endelig*
Har heller aldri sitti bak et ratt[8D]

ORIGINAL: KoKo

11-15 vanlige timer, og så obligatoriske med glattkjøring, mørkekjøring, landeveikjøring osv

Back
Topp