Kjører du..

ORIGINAL: breeg

Som regel litt over der den skal ligge.

Kjører ikke bil enda.. [8D]

Men skal nå bli en forsvarlig sjåfør.

Kjører ikke,jeg går på mine to bein...
Går veldig fort da hehehe

alltid 90 km/t i 80 sona[8|]

er vel mer fartsbølle enn søndagskjører ja..

jeg ser an vær, trafikk, bil, min form, last osv osv så kan vel krysse av i alle

samme her. vi har kjedelie laaaaaange å øde strekkninger å e man heldi så treff man kanskje på en elg[8D]

Kjører myyye penere nå som jeg har barn,men har blitt tatt i fotoboks.Er bare flaks at jeg ikke har mista lappen flere ganger[&:]
Når man har en "Fast&Furious-bil" med 200 hester som sin første bil blir man litt smågal...[8D][:D]

Jeg prøver å holde fartsgrensene...
men nå skal det jo sies at jeg akkurat fått igjen lappen etter å ha gått to år uten[8D]

Jeg kjører nok litt for fort

Ligger enten i grensa eller opptill 10 km over. Stort mer enn det blir det ikke. Har så og si alltid snuppa i baksete - så da holder jeg grensa [:)]

Tja... jeg mister ikke lappen i hverfall[:D]

ORIGINAL: Novembergull

er vel mer fartsbølle enn søndagskjører ja..
må vell signere denne... i allefall utenfor tettbygd strøk..

ORIGINAL: Mizz__86

jeg er ikke så flink å holde fartsgrensen. pleier å kjøre en god del over fartsgrensen, så lenge jeg ikke har ungene i bilen. har jeg de i bilen ligger jeg midt på eller litt under.

men tror ikke jeg skal si hvor mye jeg ligger over når jeg er alene[;)]

jeg må også legge til. jeg har aldri fått bot. skulle nesten tro at jeg hadde innebygd rader på slikt. for hver gang jeg har fått følesen at det er fartskontroll eller noe. så er det det alltid
kan vel signere denne ordrett....er en bølle når ikke barna er med, da tar jeg ikke sjansen!
*hilsen en gammel råner*

Back
Topp