Kjørepose

lihhhnn

Elsker forumet
Har dere tenkt å ha det?
Skal dere kjøpe en eller skal dere strikke/få noen til å strikke en til dere?

Jeg har funnet en jeg syns er kjempefin. klarer ikke å strikke så avansert selv, så har fått ei jeg kjenner til å strikke til meg :)

http://www.going.no/stella-fleece-bilstolpose-gra.html

Vi har kjøpt bilstolpose (Voksi Move) for her vi bor er det bikkjekaldt rundt nyttår ;)

Vi fikk en strikket en forrige svangerskap så bruker den nå og :)

97e2e13fc5904a1b36743795dda1dda7

Jeg kjøpte en helt enkel vognpose brukt for et par år siden, og strikket så et mønster jeg likte og sydde det på :) da slapp jeg alt dette mikkmakket med å klippe og styre med en dyne og så videre :) er veldig fornøyd :)

Svigermor har strikket en til oss :)

Vi har kjøpt Easygrow bilstolpose og eg elsker den! Einaste minus var at åpningen til festet mellom beina kunne vore litt breidare :)

Skal kjøpe voksi move

Har en fra sist :) blir å bruke den. Veldig grei den fra voksi move. Man kan lett løsne den fra bilstolen og over i vogna feks om babyen sover. Jeg angret ikke på at vi kjøpte den sist, men vi hadde en veldig mild vinter og en varm stor gutt. Så ble ikke brukt kjempe masse. Men de dagene det var kaldt. Satt han god å varm oppi der i body og strømpis med lue å ull sokker :D så åpnet vi posen når bilen var god å varm ( pappaen satt bak med baby, pga han ikke kunne kjøre ).

Back
Topp