Kjørelæreren

VåriNusse

Glad i forumet
Hvor er det vanlig å bli hentet/møte opp til kjøretime??? Min kjørelærer vil at jeg møter på kjøreskolen (1/2 time med buss unna der jeg bor).

Rimelig synes dere? Jeg betaler jo for en tjeneste, er henting der det passer meg for mye å be om synes dere?

[:)]

blir hentet hjemme, men er vanlig og måtte møte opp på kjøreskolen

jeg blir hentet der jeg vil bli hentet...han har hettet meg på jobb og han har hettet meg hjemme...

når jeg er ferdig kjører vi enten til jobben (om jeg har senvakt) eller hjem...har aldri dratt til kjøreskolen

Jeg bor 3,5 mil fra kjøreskola. Buss i tre kvarter. Måtte komme til og fra kjøreskolelokalet selv. Tenkte aldri at det var noe annet alternativ heller, verken når jeg tok på bil eller MC.

møtte alltid opp på kjøreskolen.jeg måtte ta to busser for å komme ditt....

skjønner jo at kjørelæreren syntes det er litt drøyt å bruke 1 time av arbeidsdagen sin på å hente og kjøre deg hjem. Om han skulle henta alle, ville jo det tatt masse tid av dagen + bensin og slitasje på bil...

møtte bestandig opp der han hadde parkering i byen, men hvis det var slik at jeg mått nå en time på skolen eller noe, så kunne vi kjøre til skolen å han satt meg av der, men da fikk jeg litt kortere time, pga. at han måtte ha tid til å kjøre tilbake til byen for å møte neste.

ORIGINAL: *HornyBunny*

Her fikk jeg bare spm om hvor jeg skulle hentes [:)]
samme her[;)]

Ble alltid henta.

Avtalte på forhånd hvor og når[8D]

Jeg ble henta av kjørelæreren. Måtte ta buss 7 mil først da, men noen ganger kom han opp dit hvor jeg bodde også faktisk! veldig godt fornøyd! [:)] Var ikke kjøreskole der jeg bodde da, derfor måtte jeg ta bussen.. [;)] 

ORIGINAL: Kristine.1980

skjønner jo at kjørelæreren syntes det er litt drøyt å bruke 1 time av arbeidsdagen sin på å hente og kjøre deg hjem. Om han skulle henta alle, ville jo det tatt masse tid av dagen + bensin og slitasje på bil...

Han bor rett bortenfor meg, så da blir det kjøretimer kl 0800 og han henter meg nedi veien. Lurte bare på hva som er vanlig [;)]

Det er jo vanlig å møte på kjøreskolen ja.
Jeg fikk beskjed om at han godt kunne hente meg, men da starta timen min idet han dro fra kjøreskolen. De kan jo ikke bruke halve dagen på å kjøre og hente alle elevene.. er jo tross alt en bedrift de driver da.

ble alltid hentet hjemme eller på jobb, men bodde og jobbet ganske nærme kjøreskolen da...

jeg dro enten dit - eller så ble jeg hentet, men det gikk på bekostning av min time...

det er helt frivillig å ta lappen, så å si at du betaler for en tjeneste og dermed kan forvente å bli hentet hjemme, det er helt feil i mine øyne..

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

ORIGINAL: lillebollebolla

Jeg ble henta på døra jeg da, men forsto det sånn at det var langt fra vanlig [8D]

Oscar elle???[:D] Henta på døro eg og, men da va berre fordi han budde på Bømlo å hadde den muligheten. Kjørt heim blei eg og stort sett, så eg sparte masse penga på buss te å frå kjøreskulen[:)]

JAA Oscar ja!! Kjekke mannen [:D]
Trur me e ein del på denna øyo so har tatt lappen me han [8D]

Back
Topp