"Kjøredress" til min lille prins

Gaus

Betatt av forumet
Jeg har vært på utkikk etter en "kjøredress" til min lille, men finner ikke. Noen som vet hvor jeg kan få tak i??? Kan kanksje bli for varmt, men siden vi bor på vestlandet så har vi samme temperatur her på sommeren så på vinteren (så og si.....hehe), men hadde vært greit å hatt en i starten da mai kan være ganske kjølig.
 
tror jeg bare ville hatt et teppe jeg :) et godt ullteppe varmer jo veldig viss det er kjølig.
 
Jeg bor også på vestlandet og har gradert meg for det vekslende været, så snuppa skal hvertfall ikke fryse :p

Har kjøpt en litt tykk rosa dress fra lekmer.no (som muligens blir for tykk, men var bare såååå søt og billig). Har også en tynn ulldress i krinkelull fra janus med lue og sokker til og en kjøredress fra newbie fra Kappahl, den er som en sovepose med armer og har hull mellom bena foran og bak så veldig grei å ha i bilstol tenker jeg (denne var også veldig billig, kjøpt en del på januarsalg og i ulike størrelser).

Prøvde å legge inn bilder, men det gikk dessverre ikke
L
 
 
 





 
Det her er en kjempegod dress, men tror kanskje den kan bli i varmeste laget på sommeren.
Hanseman 9 mnd i 74-70t 
http://nostebarn.no/produkt/Ull-Barneutstyr-okologiske-Barneklaer-Babyklaer-Ulltoy/Hel-dress-i-ullfleece

Selv brukte jeg bare en fleece joggedress i vognen. Da lå de på lammeskinn med dyne over og vogna er vindtett så det funket helt greit. Det eneste man kanskje burde ha på i tillegg er noen tynne votter av og til.
Nå har jeg igjen kjøpt en fleece joggedress samt en type strikket heldress med treknapper fra Newbe hos Kappahl.
 
Takk for tips:):) Jeg får ta meg en runde rundt å kikke....har faktisk ikke vært inne på Kappahl enda - sikkert ikke dumt å ta turen inn dit :) + kikke på linkene dere la ut :)
 
hmmm trenger vi tynne votter til bebisen i mai??

jeg satser på et ullteppe på veien hjem, men har også en ullbukse og genser som et alternativ, som jeg regner med å ta med til sykehuset....
 


muffinsdronningen skrev:
hmmm trenger vi tynne votter til bebisen i mai??

jeg satser på et ullteppe på veien hjem, men har også en ullbukse og genser som et alternativ, som jeg regner med å ta med til sykehuset....


Normalt ikke, men nå var det referert til kalde dager.
Ofte så ligger babyen med armene/ hendene opp på hver side av hodet, dvs at de ikke får hendene under et eventuelt teppe eller dyne. På litt gufne dager kan de da lett bli kalde på hendene. Det har tross alt skjedd at det har kommet snø i mai! 
Normalt sett trenger de det ikke. :-)
 
Back
Topp