Kjøre og kjøpe godteri sent på kvelden/natta?

Nathalie_91

Glad i forumet
Jeg har så lyst på godteri at jeg knekker snart! Noen som føler med meg? Eller har alle her lyst på kål, agurk og andre sunne ting?

Vær så snill å si at jeg ikke er den eneste??

Hehe har spist litt smågodt i kveld...men det smaker dessverre ikke så godt som jeg ønsker :-P Men jeg føler med deg...ikke noe kult å ha sug på noe man ikke har :-/

Hehe har spist litt smågodt i kveld...men det smaker dessverre ikke så godt som jeg ønsker :p Men jeg føler med deg...ikke noe kult å ha sug på noe man ikke har :-/

Godt å høre at noen andre også spiser godis! Føler alle her snakker om cravings på kål og sånne andre sunne ting.. Hahah meg ikke like!

Jeg har så lyst på godteri at jeg knekker snart! Noen som føler med meg? Eller har alle her lyst på kål, agurk og andre sunne ting?

Vær så snill å si at jeg ikke er den eneste??
Du er ikke den eneste som ikke vil ha kål og sånt hehe. Spise litt godteri hvis du vil, bedre å spise litt enn å vente så lenge at du propper deg stappfull. Jeg spiser en del Nesquick frokostblanding fordi jeg har så lyst på sjokolade :-)

Hehe, har absolutt ikke godtecravings, men har ikke cravings på noe. Har ikke spist sjokolade på 4 uker... Og jeg er egentlig VELDIG glad i sjokolade ^^

Hadde det vært så gildt at jeg hadde lyst på noe. Er glad i snop men ikke akkurat nå. xsmile8

Jeg sitter med en skål med mini-Marshmallows i fanget. Det er min kveldskos i dag. ;-)

Du er ikke den eneste som ikke vil ha kål og sånt hehe. Spise litt godteri hvis du vil, bedre å spise litt enn å vente så lenge at du propper deg stappfull. Jeg spiser en del Nesquick frokostblanding fordi jeg har så lyst på sjokolade :)
Det er super godt!! Spiser mye coco pops jeg da;-) hehe

Hadde det vært så gildt at jeg hadde lyst på noe. Er glad i snop men ikke akkurat nå. xsmile8

Jeg hadde ikke det forrige svangerskap! Men når jeg begynte å amme, da måtte jeg ha en hel plate med melkesjokolade hver dag! La ikke på meg før jeg slutta å amme... Ups! Ble faktisk kritisk avhengig av sjokolade, så måtte ha hjelp xD

Hehe, har absolutt ikke godtecravings, men har ikke cravings på noe. Har ikke spist sjokolade på 4 uker... Og jeg er egentlig VELDIG glad i sjokolade ^^

Heldiggris!! Akkurat nå vil jeg ha stratos mer enn noe annet!

Tror jeg må bytte avtar bilde.. Den gjør bare vondt værre...

Jeg tror jeg må legge meg jeg, for jeg har ikke melk så jeg får ikke spist Nesquick. Mannen foreslo yoghurt, som om det er det samme *facepalm*

Jeg får det som regel på kvelden ja! Sender kjæresten ut :p

Vi har så mye snop og knask liggende her, så jeg kan bare velge og vrake. ;-)

Back
Topp