Kjøpte vogn, vugge og bilstol igår.

Draapen

Forelsket i forumet
Da ble det brått vogn når jeg skulle kjøpe bilstol igår. Ble en Brio Go i marine blå. Den kosta rundt 9400 men pga kampanjen 4000 ca. Det er en duo vogn. Selv om jeg hadde lyst på grå simo ble det denne.

Vugga kjøpte jeg brukt. Hva gjør dere med madrassen?

Bilstol var også kampanjen på barnas hus. Til 2200 var en cybex Anton ett eller annet og var komplett med base.

Brio go er en veldig god vogn syns jeg :)

Så bra, fordi har ikke titta veldig på den. Var liksom simo og emmaljunga jeg hadde for meg. He he. Men hadde du kjøpt ny madrass?
Jeg hadde også bestem meg for emmaljunga, men ei venninne har Brio go så har testet den ut en god del. Kjempe god og lett :)
Jeg tror nok jeg ville bytta madrass siden man ikke vet hvordan den er brukt. Det fokuseres jo så mye på krybbedød og sånt, så kanskje greit? Eller så kan man jo vaske hele madrassen, en vuggemadrass er jo ikke så veldig stor så den går jo i maskinen. Er førstegangs så jeg har så lite erfaring :)

Jeg hadde også bestem meg for emmaljunga, men ei venninne har Brio go så har testet den ut en god del. Kjempe god og lett :)
Jeg tror nok jeg ville bytta madrass siden man ikke vet hvordan den er brukt. Det fokuseres jo så mye på krybbedød og sånt, så kanskje greit? Eller så kan man jo vaske hele madrassen, en vuggemadrass er jo ikke så veldig stor så den går jo i maskinen. Er førstegangs så jeg har så lite erfaring :)
Ikke sant. Men når det tilbudet var måtte jo ta det. Enn å bruke 4000 pga fargen nesten. He he

Har vasket overtrekk og helt rent. Jeg fikk den inn i maskin men måtte stoppe den etter en time på 60 garder. Ble litt liten min så det lakk litt vann fra døra. Den har tørket i natt. Ingen flekker og slikt. Vurdere å putte den i fryseren til mamma

Da ble det brått vogn når jeg skulle kjøpe bilstol igår. Ble en Brio Go i marine blå. Den kosta rundt 9400 men pga kampanjen 4000 ca. Det er en duo vogn. Selv om jeg hadde lyst på grå simo ble det denne.

Vugga kjøpte jeg brukt. Hva gjør dere med madrassen?

Bilstol var også kampanjen på barnas hus. Til 2200 var en cybex Anton ett eller annet og var komplett med base.

Brio go er helt super! Har den etter første mann, og gleder meg til å bruke den igjen. Vi valgte den mye pga den er så lett å løfte inn og ut av bilen, veldig greit når man har vond rygg hvertfall.

Jeg også har kjøpt brukt vugge, men skal ha ny madrass.Hvis jeg ikke får kjøpt ferdig tilpasset, så kjøper jeg en madrass å kutter til selv.Vil ikke ta sjansen, de er så sårbare når de er helt nyfødte.Og det er stor sjans for at det kan ha kommet gulp og div gjennom madrassen tenker jeg. Hadde det vært søsken som hadde brukt den før, så hadde det vært noe annet.

Kjøpte også bilstol i dag, på kampanjen til barnas hus. Sparte nesten 600 kroner. Anton Cybex Q med lysegrått og grått trekk. Veldig fornøyd! Betalte 1949. (Dropper base, fester med belte, da vi har to bilstoler til i bilen)

Vedr madrass, så kommer jeg også til å kjøpe ny og kutte til. Og så blir det ullskinn/soveskinn oppå der.

Nå har jeg også fått veldig lyst på babynest, gitt. Noen som kjenner til tilbud på deg nå?

Vedr madrass, så kommer jeg også til å kjøpe ny og kutte til. Og så blir det ullskinn/soveskinn oppå der.

Nå har jeg også fått veldig lyst på babynest, gitt. Noen som kjenner til tilbud på deg nå?
Sjekk på finn vedr. babynest :) kan finne noen som selger der.

Ikke sant. Men når det tilbudet var måtte jo ta det. Enn å bruke 4000 pga fargen nesten. He he

Har vasket overtrekk og helt rent. Jeg fikk den inn i maskin men måtte stoppe den etter en time på 60 garder. Ble litt liten min så det lakk litt vann fra døra. Den har tørket i natt. Ingen flekker og slikt. Vurdere å putte den i fryseren til mamma
4000kr for fargen? Eller 4000kr for vognen? Hehe
De sier jo at det skal funke å putte den i fryseren, så hvorfor ikke. Hør med f.eks. jordmor hva de anbefaler?

Koster ca 8000 for simo i grå. He he og mer for Brio i grå. He he
Åjaa, da følger jeg med :D den marineblå er jo kjempefin da, må sikkert bare bli vant til den. Barneutstyr er dyrt så å betale 4000kr for gråfargen er kanskje litt i drøyeste laget :P

Jupp, så kan heller kjøpe andre ting nytt. Eller noe ekstra. Hi hi
Vi skulle egentlig ha Brio Go Next, men det skilte 6000kr da Brio Go var på tilbud, og det eneste Next hadde som ikke Go har var solskjerm. Da kjøper jeg en parasoll til noen hundre i stedet ;)

Back
Topp