Kjøpte oss..

*Sandermamma*

Forumet er livet
Søskenvogn igår vi[:)] Trodde lenge vi skulle klare oss uten, men den gang ei. Med en sta gutt som ikke vil leie, og bare løpe så vi oss nødt til å ha søskenvogn, og det er jo mye mer praktisk når jeg er alene med gutta. Sånn som i morra når jeg skal til legen med Sander f.eks[:)]
Det ble Easywalker Duo, i fargen svart. Veldig fornøyd hittil. En drøm å trille! Ble en smuule dyrere enn planlagt da, men men[:)]

Kjempe fin vogn [:D] Gratulerer med ny [:D] og ja helt enig den er drit god å trille [8D]

Kjempe fin vogn[:D]

Hva måtte du ut med for den da?

Er spent på om jeg klarer meg uten eller ikke..[&:]

Så fin!!! Kjekt å haaaa [:)]

ORIGINAL: Destiny85

Hva måtte du ut med for den da?

Er spent på om jeg klarer meg uten eller ikke..[&:]

Vogna kosta 7999,-, men var på tilbud til 6499,-
Så kosta bagen 1999,-
Regntrekk til bagen fulgte med, og regntrekk til begge sportsdelene, men måtte kjøpe med et regntrekk som dekker en sittedel og en bag, og det kosta 599,-
Så tilsammen kom det på 9097, så ble en del penger[&:]

Så fin den var!

Vi klarte oss heldigvis uten. Magnus nektet stort sett å sitte i vogn uansett. Dro til og med til Berlin med bare en vogn, da var Magnus 2,5 og Håvard 4 mnd! Gikk kjempe fint. Men må legge til at vi hadde god nytt av bæresele da! De få gangene Magnus ikke ville gå tok vi Håvard i selen og Magnus i vognen...eller Magnus i selen [:)]

ORIGINAL: peca

Så fin vogn! [:)][:)]

Klarte oss godt uten vi også, Ida blånekta uansett å sitte i vogn fra en god stund før Tobias ble født.

Back
Topp