Kjøpt vogn?

Åh deilig å bli ferdig med å ha kjøpt vogn da:) misunner dere.

Veldig gøy å være på babyshopping også da :) Misunner nesten dere som er ute å handler jeg :P Men er jo glad jeg slipper de store utgiftene ;)

Veldig gøy å være på babyshopping også da :) Misunner nesten dere som er ute å handler jeg :p Men er jo glad jeg slipper de store utgiftene ;)

Haha ja er kjekt å ha noe å se etter enda :p men det er sååå masse utvalg av vogner at jeg ikke klarer å bestemme meg. Veldig ubesluttsom type.. Blir gal, hehe

Haha ja er kjekt å ha noe å se etter enda :p men det er sååå masse utvalg av vogner at jeg ikke klarer å bestemme meg. Veldig ubesluttsom type.. Blir gal, hehe

Ja, vogn er nok det vanskeligste å kjøpe.. Bruk god tid, er mitt råd, og hør med andre som bruker vogna omtrent som dere vil bruke deres for råd :) Og sjekk at det er plass i bilen :)

Står mellom duo Edge og mondial her nå.. Noen som vet forskjellen? De ser jo helt like ut men mondial er litt dyrere men også mindre utvalg. Så vil ha duo Edge egentlig Pga jeg fant en farge jeg likte.Men lurer på om den er tyngre eller noe sånt i forhold til mondial?

Back
Topp