Oktoberjenta
Elsker forumet
Har dere begynt og se etter vogn eller allerede kjøpt? Hvilken vogn kjøpte dere eller har dere tenkt på. Og hvorfor akkurat denne vognen?
.
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg titter litt på vogner nå å da på finn.no
men ender vel med at jeg kjøper en helt ny.
ønsker meg emmaljunga edge duo den kan man ha frem til barnet er 3 år
å det er en veldig god vogn
Og hvilken farge har dere tenkt på? Jeg tror jeg vil ha i beige siden vi får jente nå. Og den kan da også brukes til gutt senere i tid når vi får. Synes svart blir så fort kjedelig, men samtidig blir beige fort skittent også...
Jeg har beige simo duo fra eldste gutten min, den skal jeg bruke igjen. Tror du ser skitt myyye bedre på en mørk vogn, vogna mi har aldri sett skitten ut, vasker jo over den innimellom, men aldri vært noe problem. De jeg har trillet med som har hatt mørkeblå/svart vogn har hatt større problemer med det Beige/lysebrun er superfint, synes jeg, og passer veldig godt sammen med feks lyseblått som jeg har brukt mye (to gutter), men sikkert like fint med rosa el også
Vi valgte denne vogna etter først å ha kjøpt en trehjuling. For det første passet ikke den til der vi liker å trille, gjerne på grus, gjerne lange turer, den vogna var byvogn - og å gå på cafe og trille midt i byen er ikke meg i det hele tatt For det andre var bagen så liten at når gutten vår var 4,5 mnd var han for lang for den (han var lang, men innenfor normalen). Da kjøpte vi simo duo. Den er stabil, god å trille på alle underlag (ikke like bra som trehjulingen inne i trange butikker, siden trehjulingen trillet rundt seg selv, simoen må liksom løftesnus på trange plasser) og stor nok til at begge guttene har brukt bagen til de var nesten året! Jeg har brukt vogna ute mens de sover, trillet tur og hatt den med på lekeplass osv. Sportsdelen er også stor og det sies vel den kan brukes til barnet er 4 år. Det har jeg ikke gjort, for det første fordi lillebror kom når storebror var 2 år, for det andre fordi de heller vil gå selv når de blir litt større. Men det er god plass Og synes den blir forholdsvis liten (ift hvor stor og god den er oppslått) når den slåes sammen Vi har bra baggasjerom da, så det er jo lurt å teste i deres bil i så fall, uansett vogntype