Kjøpt vogn:)

så fin den va[:)]har heller ikkje sett nån me sånn vogn[:D]litt greit å ha d ikkje alle andre har[:D]

Skulle egentlig kjøpe due edge selv med ombestemte meg og bestilte i går emmaljunga sin cangaroo det er en 3 hjuling med city bag til jeg likte den kjempe mye og den var veldig lett og legge sammen. Siden vi reiser en del til Nederland (samboer der fra) er det greit å ha en som er lett å ta med seg.

Vurdere å kjøpe ei sånn lætt trille til å ha med nå man skal reise å farte litt i tillegg når ungen blir større.

Endelig noen som har kjøpt den vogna jeg har lyst på!!!!!
Og ser du bor i "mitt" område også[;)] Hvor kjøpte du den og hvor mye betalte du? Vi har sett på den på Oolsen og mener den kostet 7300.... Synes det var dyrt da, men for en flott vogn det var[:D] Hvilken farge har du bestilt???

Bestilte den på olsen i går de andre plassene jeg hørte kostet den 7500. Bestilte java i babydel og lime i sports del. Så den lime i butikken og likte den masse. I tillegg bestilte jeg fottrekk til sprts delen slik at jeg får samme farge. Hvis du skal bestille gjør det i god tid spørs litt hvilken farge du vil ha.

Forstod det tok laaang tid å få den ja! Tenker vi går å bestiller uka etter påske, bare for å være sikker. Syns det var mange fine farger, men den kommende pappan vil helst ha svart i begge deler. Synes også det er fint da, så blir mest sannsynlig det. Så får vi heller pynte med et fargerikt vognteppe!!! Gleder meg så veldig til å få vogna i hus! For ikke å snakke om lillgutten!!![:)]

Hos oss er det samboern min som skal få lov til å finne ut hvilken vogn/bilsete/seng etc etc etc vi skal ha, han har nemlig vært daglig leder for 3 baby-utstyr-butikker før. så han har peiling, og det har ikke jeg [:)] egentlig fristende å bare si hvilken farge jeg vil ha og sende han alene i butikken, så slipper jeg det styret hehehehe [:D]

men det er jo litt koselig å være med å velge vogn og sånn, da, så jeg blir vel med [;)]

Back
Topp