tusen takk alle sammen :D
vi skal pusse opp der inne ja, i hovedsak kjøkkenet og det ene badet først... og male/tapetsere stuen.. dette vil vi gjøre veldig fort da det ser hææææslig ut! håper å få overtakelse fra 1.august, de sa de kunne være ute til 1.juli men vi har oppsigelsestid her vi bor no og har ikke lyst å betale dobbelt i to mnd... hvis vi får fra 1.august kan vi bo her vi bor en måned mens vi begynner å pusse opp i huset :) og hvis vi ikke blir helt ferdig så gjør det ingenting, det er nemlig to bad med dusj og to toaletter i huset ;) vi har ikke råd til et hus som ikke trengs oppussing da vi er studenter :) hadde ikke fått lån hvis det ikke hadde vært at familien til min kjære har veeeeldig mye penger og greier i denne banken :P
men vi gleder oss veldig, det er et stort hus med tre soverom, et bad, et bad/wc og en wc, stort kjøkken, spisestue og stue, kjellerstue, 3 store kjellerrom, stor hage og tomten går til en port som fører til turstien ved elven, altså vi har utsikt over elven, i et flott område med masse barn og dyr og bare 10 min å gå til sentrum :)
så det blir mens vi har en liten baby, men det blir i hovedsak ikke jeg som skal styre med alt... vi vil at babyen skal ha det rolig :) vi har masse familie som hjelper, babyens gudfar er murer og tanten rørlegger, pappaen min kommer opp fra bergen og hjelper, han er interiørsnekker, osv osv :) blir knall! :D