kjøpt ny vogn!

BoBBelur

Gift med forumet

kjøpte denne i dag, emmaljunga scooter! =) har jo hørt så mye positivt om den, og begynte å bli klar for å bytte ut quinny vogna..hihi..var jo ikke så dyr heller...skal selge quinny vogna da, har ikke plass/bruk for 2 vogner nå.  noen av dere som har denne vogna eller? fornøyde med den? Er ihvertfall skikkelig forelska i den, og spesielt med det rosa[:D] 

Ja vi har den vi og[:D] -Kjempefornøyd!!
Bruker den nå i barnehagen da[;)] stilig farge du har, de hadde ikke
flere rosa da vi kjøpte vår så vi har rød og grå.. men den er fin den og da[;)]

grattis, kjempe fin vogn du har fått deg!![:)][:)]

ORIGINAL: LilleBølla

Ja vi har den vi og[:D] -Kjempefornøyd!!
Bruker den nå i barnehagen da[;)] stilig farge du har, de hadde ikke
flere rosa da vi kjøpte vår så vi har rød og grå.. men den er fin den og da[;)]

først dro jeg til strømmen(ca 40 min for meg å kjøre), der hadde de den i sort og grønn og den fargen du har..hadde jo liksom forelska meg litt i den i rosa, selv om den er råfin i de andre fargene og..så jeg dro til sandvika(ca 20-30min å kjøre) og der hadde de 1 på lager! jippi! ble så glad! den er helt utrolig lett og god å trille da=) skal også ha den i barnehagen[:D]

Jeg har også sånn, kjempe fin!!!!
Jeg har sort og grå. Jeg er kjempe fornøyd. Den er så lett å trille og svinge med. Jeg har også emmaljunga edge duo, kjempe fornøyd med den også, men den tar litt større plass i bilen en scooteren. Vi kjøpte vår i sverige. Med litt fora trekk til å dra over beina så betalte vi 2300 kr i svenske. ikke dårlig for så bra vogn.[:)]

ORIGINAL: moskata

grattis, kjempe fin vogn du har fått deg!![:)][:)]

Grattis med ny vogn! [:D][:D]

Vi låner den vogna av og til, og æ eeeeelske den! Håpe vi får arve den om ikkje så lenge, ellers må æ kanskje kjøpe den sjøl... Ka koste den?

ORIGINAL: Fuvi25

Vi låner den vogna av og til, og æ eeeeelske den! Håpe vi får arve den om ikkje så lenge, ellers må æ kanskje kjøpe den sjøl... Ka koste den?

betalte 2500 her i byen  på sjarmtroll...(ehhh reflex e d vel nu)- me regntrekk[:D]

jeg betalte 2195 kr, men det var bare vogna da.. skal kjøpe fotpose til den etterhvert og, tror den koster 600kr ca..

Lillebølla: har du vinterpose til vogna? altså som hører til?

Kjempestilig vogn asså!! Elsker rosa og svart jeg[:D]

Grattis, grattis[:D][:D]

Back
Topp