Kjøpt ny Simo vogn

Vi måtte også benytte oss av babyshop-tilbudet, og endte opp med en brio happy:)

Gutt 11 og ?
Duo s er ikke sportsunderstellet, - duo s har også punkteringsfrie dekk, men har svingbare hjul foran, og er lettere. For meg tror jeg vogna blir mer anvendelig med det, men time will show, håper den blir god på grus og vinterguffvei også. :-)

Barbamamma

Jeg har ingen erfaring med barnevogn, men har venner som har hatt city cross og vært veldig fornøyd med den. Jeg kommer stort sett til å bruke den på asfalt, er ikke spesielt glad i å jogge og ønkser en vogn som ikke veier så mye. Noen som anbefaler noe annet, eller er kanskje city cross like greit? :)
Og er det noe annet jeg burde ta hensyn til? :)
Jeg har cityCross PP og er veldig fornøyd med den!:) lett og ta inn og ut av bil og kjempe fin og trille:)

Vi har kjøpt Mutsy Evo, endelig en vogn jeg virkelig ville ha. Vi hadde Simo kombi til eldstemann, men vil ikke ha en så stor og tung vogn igjen..

mutsy_evo_grey.jpg.jpg

Jeg har ingen erfaring med barnevogn, men har venner som har hatt city cross og vært veldig fornøyd med den. Jeg kommer stort sett til å bruke den på asfalt, er ikke spesielt glad i å jogge og ønkser en vogn som ikke veier så mye. Noen som anbefaler noe annet, eller er kanskje city cross like greit? :)
Og er det noe annet jeg burde ta hensyn til? :)

Jeg kjøpte emmaljunga Edge duo med duo s understell. Valgte Edge duo framfor city cross fordi jeg får et vinterbarn og det er en større bag i edgen framfor city cross. Et annet pluss med Edge er at man kan vippe opp bunnen i bagdelen slik at ungen kan sitte litt opp, når behovet melder seg. Duo s understellet til edgen var også veldig lett. Det veide minst. Tror også Edge er noe høyere enn city cross.

Back
Topp