Emmaljunga edge duo med duo s understell, superfornøyd, og gleder meg til det sitter ei lita tulle oppi der. Vis vedlegget 24528
Barbamamma
vi har bestilt samme vogn, men med luftdekk.... Veldig fin vogn som jeg gleder meg til å få i hus!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Emmaljunga edge duo med duo s understell, superfornøyd, og gleder meg til det sitter ei lita tulle oppi der. Vis vedlegget 24528
Barbamamma
Jeg har cityCross PP og er veldig fornøyd med den!Jeg har ingen erfaring med barnevogn, men har venner som har hatt city cross og vært veldig fornøyd med den. Jeg kommer stort sett til å bruke den på asfalt, er ikke spesielt glad i å jogge og ønkser en vogn som ikke veier så mye. Noen som anbefaler noe annet, eller er kanskje city cross like greit?
Og er det noe annet jeg burde ta hensyn til?![]()
Jeg har ingen erfaring med barnevogn, men har venner som har hatt city cross og vært veldig fornøyd med den. Jeg kommer stort sett til å bruke den på asfalt, er ikke spesielt glad i å jogge og ønkser en vogn som ikke veier så mye. Noen som anbefaler noe annet, eller er kanskje city cross like greit?
Og er det noe annet jeg burde ta hensyn til?![]()