Kjøpt ny Simo vogn

Lykke

Flørter med forumet
Var 30% på de på babyshop så klarte ikke holde meg lenger.

Var veldig usikker på om jeg skulle ta simo eller emmaljunga. Men simoen var mye bedre å trille osv. Hadde sånn sist så håper jeg blir like fornøyd nå:)

Hvem vogn skal dere ha?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har emmaljunga edge duo etter storebror :) Er bare 2,5 år gammel, og i en nøytral farge :) Veldig fornøyd med den!

Sniker fra oktober jeg.. Jeg har kjøpt simo duo ny, og gleder meg til å prøve den!! Den er superlett, og veldig god å håndtere!:-)

Ja, de er gode å trille, lette og kan liksom vugge vogna den er ikke sånn stiv som mange andre:):D:D:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjøpte simo til lille prinsessa i fjor,så blir at jeg bruker den på prinsen som kommer i nov :)
kjempe fornøyd m simo.

Jeg løp til Babyshop i dag tidlig da jeg fikk SMS om 30% rabatt på valgfri vare :D Så nå er vogna i hus her og :) har kjøpt en svart TFK Joggster Twist med grå quick fix bag til. Elsker den! Har satt den frem her nå og sitter å beundrer den.. :) hihi.. gleder meg så veldig til å ta den i bruk!

Vi kjøpte Emmaljunga Edge Duo og Maxi cosi bilstol til prinsen vår <3 Gleder meg til å ta i bruk! Falt helt for det lette understellet der, for vogna var kjempe lett å trille.. :)

Vedlegg

• vogn.jpg
    vogn.jpg
    70,4 KB · Visninger: 91
Vi har emmaljunga city cross etter jenta vår og det skal vi fortsette med å ha..

Her har vi kjøpt emmaljunga egde duo med sportsunderstell, litt tyngre men knall god å trille!

Vi har også med sportsunderstell, og jeg angrer ikke ett sekund! Utrolig praktisk å kunne legge over håndtaket, selv om ungen sitter i vogna!! Gjelder spesielt når de sitter i sportsdelen selvfølgelig :)
Blir spennendes å klikke på igjen bag-delen, og montere på ståbrettet :-)

Jeg har ingen erfaring med barnevogn, men har venner som har hatt city cross og vært veldig fornøyd med den. Jeg kommer stort sett til å bruke den på asfalt, er ikke spesielt glad i å jogge og ønkser en vogn som ikke veier så mye. Noen som anbefaler noe annet, eller er kanskje city cross like greit? :)
Og er det noe annet jeg burde ta hensyn til? :)

Emmaljunga Cerox 2.0 her. Modellen finnes ikke lengre, men har litt mere extragreier enn City Cross.

Har simo etter storebror kjøpt i 2010! Kommet til å bruke den denne gangen også! Litt stor og uhamslig inn og ut av bil og sånne ting, men veldig god å trille :)

Back
Topp