Kjøpt noe enda?

Nettemor93

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Februarlykke 2022❄️
Det er jo veldig tidlig fremdeles, men er det noen som allerede har kjøpt noen ting? :)

Har ikke gjort det selv, men har hatt litt lyst når jeg har sett en søt body eller lignende :P

Åh, jeg lider hver gang jeg er i butikken! Har veldig lyst til å kjøpe en søt liten body eller noen sokker, men blitt enige om å vente til etter oul. Vi skal ikke vite kjønn, men for at jeg ikke skal overkjøpe! Men kan jo alltids handle garn og begynne å hekle litt. Eller lage størrelsesskillere til klesskapet.

Jeg kjøpte litt sist, kun fordi jeg ville ikke risikere at de gikk ut av sortementet. Nå endte det opp i MA, men jeg er glad jeg kjøpte det, hadde blitt sur på meg selv om de hadde sluttet å selge akkuratt de i butikken :P

Jeg har ikke handlet noe, vi har jo ei fra før, så blir nok litt arving på nr 2. Men det er forferdelig mye søtt til småttisene da, så litt småshopping blir det nok etterhvert ;)

Venter til etter UL 11+0 :)

Nei, ikke enda, litt for tidlig for meg :)

Jeg har kjøpt en liiten ting som jeg også kjøpte tidlig til de to andre jeg har bært fram Bare blitt "en greie", men koselig å se den av og til og glede seg ☺️ Det er en sånn Dinglisar koseklut.

Har kjøpt noe klær :) bestille stellematte på ellos i går,brukte den 50% på den også kjøpte jeg 2 dundyner i dag på kid,der er det 40%. Også kjøpte jeg nettopp 2 hooded håndkler på ebay. Såå jaa,begynt å kjøpe inn❤️

Har en del etter første, men har anskaffet stellebord. Kun fordi den var billig der og jeg ville ikke la den slippe unna :-) mangler vogn og bilstol, så ser litt etter, men skal prøve å vente liiiiitt :-P

Denne gangen så tror jeg nok vi venter til etter OUL. Mye pga det er da rimelig mye tilbud i desember/januar, så tenker å kjøpe mye da :)

Har en del klær og ei storksak stelleveske som jeg har skaffet meg gjennom mine 4 år som prøver. Også var det knalltilbud på elektrisk brystpumpe og babycall for en stund siden som jeg bare måtte kjøpe :p

Nei, syns det er litt for tidlig og usikkert enda. Venter til etter ultralyden i uke 10 tenker jeg, om alt går bra fram til da. :)

Venter nok ganske lenge denne gangen. Kan sikkert tenke på det etter oul:)

Vi har så mye etter storebror at vi ikke trenger å kjøpe annet enn en eventuell søskenvogn, trilltrappstol, ny saueskinnspose og noen nye klær i minste størrelse bare fordi det er kos med noe nytt ;) det venter jeg med til vi nærmer oss. Men da vi ventet han kjøpte jeg mye klær og ting allerede i starten :D

Vi trenger alt og jeg gleder meg til å handle! :) Tør ikke helt enda da. Vi har blitt enige om å kjøpe den første tingen etter tul dersom alt er bra

Nei, ikke enda, siden vi har en ettåring venter vi nok til vi vet kjønnet. Blir det en jente til er det jo ikke mye vi trenger ;) kjøpte seng og vogn rett etter ultralyd ved 12 uker sist ;)

Back
Topp