B *buffy* Elsker forumet 16 Mar 2007 #1 holder på å flytte og nå er sofa'n i hus!!![:)] to og tre seter..
B *buffy* Elsker forumet 16 Mar 2007 #4 ORIGINAL: silke så flott, praktisk og, med tanke på små barne hender....[8D] nettopp!![:D] og så er den den ikke så svær heller, passer bra i den lille 60 kvm leiligheten min[:)] billig var den å, 5000..
ORIGINAL: silke så flott, praktisk og, med tanke på små barne hender....[8D] nettopp!![:D] og så er den den ikke så svær heller, passer bra i den lille 60 kvm leiligheten min[:)] billig var den å, 5000..
B *buffy* Elsker forumet 16 Mar 2007 #6 ORIGINAL: MammanTilJentene 5000??? hVOR HEN DA??? på skeidar![:)]
MammanTilJentene Blir kjent med forumet 16 Mar 2007 #7 oioioioioi... MÅ HA!!!! løper og setter meg på trappen til skeidar [:)]
B *buffy* Elsker forumet 16 Mar 2007 #8 ORIGINAL: MammanTilJentene oioioioioi... MÅ HA!!!! løper og setter meg på trappen til skeidar [:)] hihi[:D][:D]
ORIGINAL: MammanTilJentene oioioioioi... MÅ HA!!!! løper og setter meg på trappen til skeidar [:)] hihi[:D][:D]