melhuspia Glad i forumet 7 Apr 2010 #1 Har vært utrolig mange ganger sett på vogn. Var helt sikker på at jeg skulle ha simo kombi. Men slik vart det ikke. bagen vart denne
Har vært utrolig mange ganger sett på vogn. Var helt sikker på at jeg skulle ha simo kombi. Men slik vart det ikke. bagen vart denne
F Froya88 Forumet er livet 7 Apr 2010 #3 Vi har bestilt samme,bare i mondial duo combi!! [:)] Nydelig! [:)] Gratulerer så masse!! [:)]
sicret Forumet er livet VIP 7 Apr 2010 #6 Slett min egen tråd hehe.. fin den.. har sett på den selv.. men gikk for simo..
melhuspia Glad i forumet 7 Apr 2010 #7 ORIGINAL: LittleT Vi har bestilt samme,bare i mondial duo combi!! [:)] Nydelig! [:)] Gratulerer så masse!! [:)] vurderte det jeg også, men har hatt hvit sportsvogn før. ville ha litt farge(sand) denne gangen. så fin ja
ORIGINAL: LittleT Vi har bestilt samme,bare i mondial duo combi!! [:)] Nydelig! [:)] Gratulerer så masse!! [:)] vurderte det jeg også, men har hatt hvit sportsvogn før. ville ha litt farge(sand) denne gangen. så fin ja
melhuspia Glad i forumet 7 Apr 2010 #11 Rask levering å da, får den i slutten av april[:)] Var såååå fin, brukte litt tid på og overbevise min kjære. han hadde ikke trua på hvit vogn hehe
Rask levering å da, får den i slutten av april[:)] Var såååå fin, brukte litt tid på og overbevise min kjære. han hadde ikke trua på hvit vogn hehe