Kjøpt barnevogn?

MOR TIL SNART TRE

Flørter med forumet
Nå har jeg endelig bestemt meg for hvilken type barnevogn jeg vil ha, men er usikker på når det er mest "riktig" å kjøpe. Er 30 uker på vei. Burde jeg vente eller kjøpe for å få det unna gjort?

Vi har kjøpt for lenge siden, jeg ville nok ha gjort det nå - kan være litt bestillingstid på vognene. Og om du vet hvilken du vil ha er det vel ikke noen grunn til å vente :-)

Kjøpte i uke ti. Den jeg ville ha var på tilbud. Sikkert lurt å bestille snart, vet aldri hvor lang tid leveringen tar

Har bestilt ja. Gjorde det da den vogna vi ville ha var på tilbud :)

Kjøpte vogn i slutten av november vi :) Fikk et bra tilbud :D

Da vi bestemte oss for vogn spurte jeg om leveringstid. Da var det veldig lang leveringstid på vogna vi ville ha, i fargen vi ønsket da leverandøren slet med levering. Vi bestilte i november en gang og får den i løpet av januar.
Du bør sjekke det opp :-)

Til meg og ei jeg var å kikket på vogn sammen med sa de 6uker bestillings/leveringstid. Men tok 14 uker før hun fikk den :o så nå vet jeg ikke om jeg rekker å få den til termin :o

Oj. Kjenner jeg er "glad" jeg kjøpte brukt. Selv om eg har lyst på en helt annen vogn :p

Tar tid å bestille lurt å få i orden ellers må du gå for brukt

Vi har vogn fra vårt forrige barn.
Men da vi kjøpte vognen sist gang var det en misforståelse med deler av bestillingen, slik at vi fikk mye lenger leveringstid enn forventet. Så greit å være ute i god tid.
Ellers har man kanskje ikke det største behovet for vogn de første ukene, men der er man jo forskjellig.

Takk for svarene. Var ikke klar over at leveringstiden kunne ta så lang tid. Tror jeg skal legg inn en bestilling iløpet av helgen.

Vi kjøpte denne uken(er i uke 32), fordi det kunne være 1 måned venting om de ikke hadde fargen og understellet i butikken, så var innstilt på det, men fikk den der og da :)

Jeg bestilte i september og fikk vogna nå på onsdag :-p

Vognen har stått klar en stund. Blir så spennende. Fikk beskjed om lang ventetid men gikk forholdsvis fort. Ville nok ha ordnet med det nå..

Back
Topp