Kjøpt barnevogn? Vis her! :D

Haha, syns navnet virket litt vel utenlandsk og kunne liksom ikke huske at du hadde indikert at du var helt der..! Men Lorentzo kunne vært kult det da, som mellomnavn kanskje ;) Bastian Lorentzo - DET er noe å tenke på altså :D ;)
Haha nei, vi er nok litt for urnorske til det! :D hahaha, jeg skal jammen foreslå det. Kan tenke meg sambo blir mektig glad for initiativet! :D
 
Har alle den stående fremme sånn klar og fin? :rolleyes: Sier det om meg da når det eneste jeg har gjort er å stue den inn fra ute til inneboden:p
 
Har alle den stående fremme sånn klar og fin? :rolleyes: Sier det om meg da når det eneste jeg har gjort er å stue den inn fra ute til inneboden:p
Haha! Her står den i ganga, stått der siden vi fikk den i september. Har jo ingen bod! :p akkurat nå ligger det to vesker, en kjeledress, en utebukse og diverse ullsokker på den...
 
Har alle den stående fremme sånn klar og fin? :rolleyes: Sier det om meg da når det eneste jeg har gjort er å stue den inn fra ute til inneboden:p
Samme her. Står trykket inn på rommet som skal bli barnerom seinere med masse annet babystæsj oppi... :D

Vi gikk forøvrig for en Emmaljunga Edge i fargen lounge black, men på de lux understell med store hjul. Veldig fornøyd. Ny vogn, men likevel klassisk stil xsmile9
 
Har alle den stående fremme sånn klar og fin? :rolleyes: Sier det om meg da når det eneste jeg har gjort er å stue den inn fra ute til inneboden:p
Ingen grunn til bekymring! ☺ Vi har ikke vogna stående klar.. Den står ny innkjøpt på et rom, men fortsatt er plastikken på håndtaket og også på det oppi bagen.. Bør vel kanskje få av den snart og få satt på ekstra reflekser på hjulene og sånn.. ☺ Vi har impregnert den da! ☺
 
Har alle den stående fremme sånn klar og fin? :rolleyes: Sier det om meg da når det eneste jeg har gjort er å stue den inn fra ute til inneboden:p
Nja, den står inne med masse annet rot oppi og tre flate dekk og ingen pumpe som passer :rolleyes:
 
Har alle den stående fremme sånn klar og fin? :rolleyes: Sier det om meg da når det eneste jeg har gjort er å stue den inn fra ute til inneboden:p
Den står i gangen, sånn at jeg kan se litt på den hver gang jeg går forbi ;) Men plastikken er på madrassen enda da, og har ikke redd opp, gjør det vel iløpet av uka :)
 
Her har vi Emmaljunga City Cross.. Med dette trekket... (Gidder ikke reise meg opp for å ta bilde av boga vi har, så bare google :p Haha)
 

Vedlegg

  • 28929.JPG
    28929.JPG
    104,2 KB · Visninger: 92
Har alle den stående fremme sånn klar og fin? :rolleyes: Sier det om meg da når det eneste jeg har gjort er å stue den inn fra ute til inneboden:p

Her har den stått klar siden oktober :p begynner å bli lei av å se den faktisk... Hehe...
 
Har alle den stående fremme sånn klar og fin? :rolleyes: Sier det om meg da når det eneste jeg har gjort er å stue den inn fra ute til inneboden:p
Vi har ikke satt sammen vognen vår enda engang. Understellet ligger ute og bag og sportsdel ligger i boden inne. Har ikke plass til å ha den gigantiske vognen i gangen heller. Får den faktisk ikke inn døren om vi ville det :p
 
Back
Topp