M
Moderator Kristin
Guest
Det er jo stas å kjøpe nye ting til babyen, men så er det jo litt økonomisk og miljøvennlig å kjøpe brukt da.
Hva går det mest i? Nytt eller brukt?
Hva går det mest i? Nytt eller brukt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er da lov det også, jeg tenker jo at bare det beste er bra nok for mitt barn, og det er jo stas å kjøpe nytt. Og når dere tenker søsken, så synes jeg det er helt innafor!Jeg får være motvekten til dere andre og den store miljøsynderen av oss jeg da, og si som sant er at vi har kjøpt alt nytt. Nå har vi økonomisk anledning til det, og det et valg vi har tatt. Vi ønsker oss et barn eller to til senere, og det vi har kjøpt inn nå er kjønnsnøytralt (utenom noen klesplagg), slik at alt kan arves videre til forhåpentligvis kommende søsken
Er da lov det også, jeg tenker jo at bare det beste er bra nok for mitt barn, og det er jo stas å kjøpe nytt. Og når dere tenker søsken, så synes jeg det er helt innafor!
Er jo det som er så fantastisk med babyutstyr. Det er alltid salg en plassJa, det er veldig stas, og koselig å kjøpe inn til den lille. I morgen blir det innkjøp av sengetøy, tre for to på Princess. Skal sies at selv om vi kjøper alt nytt, så er jeg en racer på tilbud, og stort sett alt er kjøpt med rabatt