Kjøper du mye brukt eller mest nytt til den kommende babyen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Det er jo stas å kjøpe nye ting til babyen, men så er det jo litt økonomisk og miljøvennlig å kjøpe brukt da.
Hva går det mest i? Nytt eller brukt?

Han har et sett som er hans, ellers så arver han alt fra sine 3 storebrødre ^_^

Klær har jeg kjøpt mest brukt. Noen nye plagg. Har så mye etter storesøster også, så kjøper minst mulig.

Har köpt kosekluter fra ebay, och det är det :hilarious: Köper brukt brystpumpe och säljer min gamla. Ser ut som det blir ny vogn+bilstol, ellers har vi det vi trenger! Åh bäresjal är köpt in ny med :Heartred

Kommer til å bruke endel klær som vi har liggende fra storebrødrene. Men siden dette blir jente og sikkert siste barnet har jeg lyst på litt annet tøy til henne også. Kjøper brukt hvis jeg finner noe jeg liker. Har tenkt å kjøpe helt ny vogn, bilstol og madrass til sprinkelseng, ellers har vi det meste fra før.

Har köpt kosekluter fra ebay, och det är det :hilarious: Köper brukt brystpumpe och säljer min gamla. Ser ut som det blir ny vogn+bilstol, ellers har vi det vi trenger! Åh bäresjal är köpt in ny med :Heartred

Hva søkte du på? ☺️

Det er jo stas å kjøpe nye ting til babyen, men så er det jo litt økonomisk og miljøvennlig å kjøpe brukt da.
Hva går det mest i? Nytt eller brukt?

Vi bruker det vi har fra forrige gang(klær, seng, vogn, bilstol) Håper på å finne brukt bedsidecrib og babynest da jeg synes det er unødvendig å kjøpe nytt! man kan jo få de like fin som brukt (gjenbruk er gull) har kjøpt brukt baby Dan vippestol. Mulig jeg kjøper brukt ammepute også (ønsker meg den dyreste)

Har kjøpt bittelitt klær gjenbruk er gull

Vi he so å sei alt i hus ette storebrødre :)

Ny madrass, seng og bilstol. Storebror bruker nok sin sprinkelseng en stund til og madrass og bilstol ville jeg ha nytt uansett. :)

Back
Topp