kjøper du julegave til venner?

Jeg gjør det. Men nå har flere fått barn, og jeg lurer litt på om jeg skal gi til barna istedet. Samtidig får jo barn så mye til jul, at det kanskje er koseligere å gi til foreldrene. Får se litt hva jeg gjør i år...

Nei, gjør ikke det lenger. Men gir heller ofte blomster, vin og matkurv resten av året.

Er kun ei som jeg kjøper til. Grunnen til det er at vi har bursdag så tett på hverandre, pleier da å gi en gave til jul som er for bursdag å :)

Spennende å se hva andre gjør :)

I år blir det muligens 2 som får gave, liker å bruke tid på gaver som passer til venninnene mine :)

Nei, men jeg å ene av venninnene mine pleier å ta en julelunsj eller julekosekveld. ☺️ hvor vi gjør div. Ting, blant annet å bake- når vi er ferdig koser vi oss litt med bakst og gløgg!☺️

Kjøper gaver på andre tidspunkt når det ikke er så mye stress og kav rundt gaver:)

Jeg gjorde det til noen, men de fleste har forsvunnet litt etter jeg fikk barn så da sluttet jeg.

Har ikke venner som jeg er nørme nok til det, bortsett fra bestekompisen til samboeren da :-P

Bare de jeg har hatt kontakt med i den siste tiden..

Nei det sluttet vi med da vi sluttet på skolen.

Her har vi de siste årene pleid å spise ute sammen, et par venninner, rett før jul. Hver betaler for seg, og "julegaven" er tid til hverandre :) Dette vil jeg nok sette stor pris på å fortsette med den dagen vi får barn. En fin måte å sette av tid til hverandre på ;)

Ja,til mine bestevenninner gjør jeg det ;)

Nei, gjør ikke det, men pleier istedet finne på noe koselig sammen før jul med de beste venninnene mine, typ julebord :)

Back
Topp