Den bilen kommer når det passer minst!!!
Ofte kommer den midt i middagstid eller ved leggetid.
Kjører to forskjellige her, så har den 2 ganger i uka.
Det beste er å være bortreist.... haha
Nei det gjør jeg ikke, og kommer heller ikke til å gjøre det når de kommer rett utenfor huset vårt gjerne i 21.30 tiden, og plinger konstant i hvertfall en halvtime, sånn at jenta vår blir vekt hele tiden og ikke får sove igjen... har sendt inn en lang klage til de, og sagt at jeg ALDRI kommer til å kjøpe is av sånne folk med sånn oppførsel..
Har kjøpt et par ganger i sommer, men ikke vært sånn superfornøyd med innholdet av pakken eller oppførselen til sjåføren så da blir det nok ikke mer isbil-is på oss. Skikkelig vemmelig sjåfør uten sosiale antenner som lirer av seg de groveste vitsene du kan tenke deg. Er det mulig?
Der vi bodde før kom ikke isbilen før 21-21:30 og da fikk vi hendene fulle med å roe ned jentungen som våknet av den konstante plinge-lyden. Ble ikke noe is da, nei!
Kjøper en gang i blant. Hørte en herlig en her om dagen; det var ei som hadde sagt til ungene at når den spiller så er den tom for is, så ho slapp mas om å kjøpe is når den kom
Nei. Den svimser forbi her i 2100 tiden på lørdagene. Tidligst er den 1900 i vårt nabolag, noe som er sjelden.
Dessuten han som selger isen kommer du deg pokker ikke fra. Han snakker så inni hampen masse, at de fleste prøver heller å unngå han Man blir på en måte litt gal i hue
Nei, jeg har aldri kjøpt av dem. Det går to forskjellige her også. Jeg har smakt noe sånn is av andre og liker den ikke noe særlig; Tror heller ikke det er noe billigere enn å kjøpe på butikken.
Kjøpte en gang i fjord og en gang i år. Vet ikke på forhånd når den kommer-men plutseli hører vi den. Kommer vel ene gang i fem tiden og andre gang i to tiden. Hyggeøige sjåfører begge gang, kan betale me kort... kjøpte is og fiskekaker denne gang så er spent på om de er gode...
Nei, aldri kjøpt. Kommer to ulike her. Vi kjøper heller is vi vet faller i smak og da på butikken . Tipper prisen uansett blir den samme, for det er ofte tilbud på esker med is sommerstid i butikkene vi bruker.
Her er det hjem is og isbilen, så får også to ganger i uka, midt i soving eller legging! Irriterende, men, isbilen må bare fortsette å komme, er så glad i den sukkerfrie fløteisen