Da hadde det vært fint her i verden. Vi hadde det på samme måte hedligvis.Tenk om det hadde fungert sånn for alle♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da hadde det vært fint her i verden. Vi hadde det på samme måte hedligvis.Tenk om det hadde fungert sånn for alle♡
Jeg kjøper ikke lenger, men hjelper mini med å lage noe. Med fare for å høres barnslig ut - etter tre år hvor jeg kjøpte gave for mini til jul, bursdag og farsdag uten å få noe, ikke engang et takk, så føler jeg ikke for annet enn slik vi gjør det nå.
Vi har et flott forhold altså, det har ikke noe med gaver å gjøre for oss.
Kan jo si vi ikke har noe godt forhold og han kjøper heller ikke no til meg fra gutten. Har gitt type bilder og kalender til besteforeldrene før, men i år har jeg ikke ordnet noe slik, så da blir det ikke no hvis ikke bf kjøperJa, samme tenker jeg egentlig. Nå har vi nå vært på en liten handlings. Jeg har ganske god kontakt med både besteforeldre og oldeforeldre til jenta, så hun syns jo det er stas å gi noe. Ble en ting til pappaen også.
Men det hadde aldri falt han inn å gjøre det samme, så syns ikke at det "bare skulle mangle".. Vi har ikke et dårlig forhold, men han er dårlig på å ta initiativ og gjør ikke mer enn han må får å si det slik
Syns det er litt rart å argumentere med "jeg får ikke noe tilbake" og "han fortjener ikke". Det er jo ikke poenget? Det handler jo om barnet! Hva barnet ønsker må jo være det eneste som betyr noe?