Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
tror det meste blir nytt her, men det er kun fordi vi får det mete av snille vordende besteforeldre, ihvertfall vogn, seng og stellebord. Men skulle jeg kjøpt det selv, hadde jeg nok gått for brukt, ja.. er dyrt å bli mamma!
Eller.. hvis jeg kommer over sånn retrovogn, blir jeg å kjøpe den uansett! de er så tøffe [:)]
her blir det meste nytt ja.. Mamma etterlot seg noen kroner når hun døde, så vi tenkte å bruke de pengene på babyutstyr.. Ellers vet jeg at svigers veldig gjerne vil støtte med diverse (som vogn og sånn) så da koster det oss ikke så mye.. Og godt er det, for det er jammen ikke billig å bli foreldre..
Dynene som man bruker i vogna er gjerne mye mindre enn den man bruker i senga.. Tror vogn-dynene er 60*80 cm, mens dynene som er vanlig å bruke i senga er 80*120 og oppover...
men hvis du vil bruke samme, så er det nok ingen som ser rart på deg uansett.. [:)]
Blir nok ikke arvet så mye her, dessverre - selv om det er mulig det regner litt fra en venninne eller to.
Ellers blir det meste nytt - er ikke så glad i brukte ting, elsker lukten av "nytt"...[8D]
Håper også på gavmildhet fra familie og venner - er første barnebarn på begge sider og første barn i omgangskretsen, så mye tøy kommer nok i form av presanger, muligens også noen større ting fra familien, ja.
Bli nåkk mye nytt..vogn hadde æ tenkt å kjøpe brukt,men så tilbydde pappa seg å kjøpe ny til meg:)
mye fint brukt,men d er litt godt me nytt åsså da:)ser på det som en invistering,for jeg vil ha flere barn,så det jeg kjøper nytt tar jeg godt vare på å gjemmer bort til nestemann;)
Vi kjøper ikke alt nytt. Foreldrene mine har tatt vare på en del fra broren min og jeg var små, og det kommer vi også til å bruke. Har blant annet en vugge, som min bestefar skal skjære navnene til broren min og meg inn i, og så vår lille jentes navn når hun kommer. De har også tatt vare på sengen vi hadde, så den skal vi bruke. Vi skulle få bilstol av min manns søskenbarn, men er litt usikker på å ha et brukt bilsete... viktig at det ikke er slitt og fortsatt trygt!! Det eneste vi har kjøpt nytt til nå er vogn, og så kommer vi til å kjøpe en stellekommode som vi skal ha på barnerommet. Har også et brukt stellebord som vi skal ha på badet (sånn med balje under). Så her blir det litt av hvert[:)]
Vi arve masse. Bilstol får æ hos søstra mi. Den e kun brukt til ene nevøen min, å ikke utsatt for nå. Vogn har æ kjøpt brukt, men den e kun brukt 6 mnd og oppbevart innendørs. Så den ser ut som ny. Bbaycall har æ å kjøpt brukt. Så syns d e bare flott å arve eller kjøpe brukt. Men kjøpe ikke Ting som e brukt av mange onga. Må helst være nesten nytt.[;)]