Kjøpe vogn så tidlig? 5+3

Mammadrømmen

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Jeg trenger råd og argumenter fra dere!

Har sett litt på vogner den siste tiden, tenker å kjøpe brukt og i en nøytral farge. Det er ingen spesiell vogn jeg har lyst på.

Jeg kom over ei Simo Kombivogn som så veldig fin ut og til en billig penge, og den skal jeg i vei å se på i morgen.

Jeg VET det er tidlig, er 5+3 på vei med vårt første barn. Men jeg tenker slik at det er greit å spre de store innkjøpene litt, og hvis det går galt så er det jo bare å spare den eller selge den igjen.

Hører jo om folk som har kjøpt inn vogn før de i hele tatt er gravid også.

Hva tenker dere? Bring it on! :-)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

jeg vil vente til jeg vet at det går bra. Men som du sier, du kan jo spare eller selge den i værste fall

Jeg synns slutten av svangerskapet alltid går sååå sakte, så jeg venter med shoppingen til slutten :-)
Legger av litt penger hver mnd før det :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg ville ventet litt. Rett og slett fordi det kan hende du blir mer sikker på hvordan vogn du vil ha og angrer. Jeg gjorde nemlig det samme første gangen. Slang meg på "første og beste" og angret senere, når jeg ble litt mer opptatt av vognenes funksjoner, fordeler og ulemper...

Jeg ville ventet litt. Rett og slett fordi det kan hende du blir mer sikker på hvordan vogn du vil ha og angrer. Jeg gjorde nemlig det samme første gangen. Slang meg på "første og beste" og angret senere, når jeg ble litt mer opptatt av vognenes funksjoner, fordeler og ulemper...

Signerer denne.
Det er en stor investering, så tenk over hva du vil ha.

Jeg personlig kjøpte vogn da vi var ca 7 mnd på vei.

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

kom på en ting til, er jo ikke stor sjanse for det kanskje, men hvis man da får tvillinger så trenger man jo en annen vogn kanskje :)

Signerer denne! En vogn er mer enn en vogn, man må bli godt kjent med sine behov for å velge den perfekte vogn. Vet om veldig mange som har angret seg og måtte kjøpe ny vogn senere fordi de kjøpte for tidlig...

Det venter vi med, så vi ikke må kvitte oss med den igjen om det går galt tidlig ;)

TuMmY LoVe

Takk for mange gode svar! Hva skulle jeg gjort uten etter forumet? <3

Det blir nok at vi venter, i hvertfall til vi vet kjønnet og har fortalt det til de nærmeste. Det kan jo også være at det er noen besteforeldre som har lyst til å hjelpe til også ;-)

Takk for mange gode svar! Hva skulle jeg gjort uten etter forumet? <3

Det blir nok at vi venter, i hvertfall til vi vet kjønnet og har fortalt det til de nærmeste. Det kan jo også være at det er noen besteforeldre som har lyst til å hjelpe til også ;-)

Lov å håpe ;) vi fikk penger til vogn med førstemann av mine foreldre, istedenfor barselgave :)

TuMmY LoVe

Jeg ville også ventet...

Vi kjøpt vogn til førstemann samme dagen sm vi var på oul... Den ble byttet ut 2 ganger før termin! :P denne gangen vet jeg litt mer hva vi skal ha ;)

Vi kjøpt vogn til førstemann samme dagen sm vi var på oul... Den ble byttet ut 2 ganger før termin! :P denne gangen vet jeg litt mer hva vi skal ha ;)

Ja der ser du, jeg må nok vente så ubestemmelig som jeg er :-P

Back
Topp