Kjøpe vogn på nett

Nei!
Sender dem da fra Storbritannia? Da må du vel betale toll?! Eller hvordan funker det?
Vi kjøpte vogn i Sverige.

Det er ikke toll på barnevogn, men moms og frakt blir det nok. Men når engelsk pris er 300 pund og norsk pris er 6500 så tenker jeg at det er litt å gå på. Hovedgrunnen min er likevel at de hadde den fargen som jeg ville ha, og den finnes ikke i Norge. Synes likevel det er skummelt, og redd for å bli lurt.... Så er det verd det da..... ?.....

Barbamamma

Oj, er det ikke toll på barnevogn?! Trodde det abre var slik med bøker.
Har du lest litt om erfaringer på nettet med denne "storen"?!

Ånei :( Hvordan oppdaga du at det er svindel?
Vet det er mange som handler fra kiddies24.de og er fornøyde..

Ja, hvordan oppdaga du det?

Hadde en litt uggen følelse. Så etterhvert at en kontaktadresse var til Kina, Mailadressen de brukte var hotmail, bildene var litt dratt ut, de hadde noen dårlige formuleringer og layout i bestillingsbekreftelsen jeg fikk.... Osv osv..... Ringte kundeservice i banken og hun kunne bekrefte at pengene mine var havnet i Kina og ikke i England. :-( . Fant også en notis på nettet som icandy hadde lagt ut for to dager siden, at denne siden var scam!

Barbamamma

Hei.
Jeg har handlet vogn på Ebay, fra USA. Gikk helt fint. Sparte mange tusen på Ubran Jungle vognen. Kom på 14 dager :)

Nanna, hvor mye betalte du i frakt/ moms osv.
Hvordan ble vogna sendt?
Er det trygt hvis du bruker paypal og ser etter gode tilbakemeldinger fra selger?

Barbamamma

Huff, så kjedelig! Men nå vet du ihvertfall hva du må passe på :)
Krysser fingrene at du får tilbake pengene!
Bra at du hørte på magefølelsen og sjekket!

Anbefaler alle som skal handle barnevogn på nett om å enten bruke paypal eller kredittkort. Jeg hadde aldri oppgitt kortinformasjonen dersom det ikke var en side jeg visste med 100% sikkerhet at jeg kunne stolt på :)

Hadde en litt uggen følelse. Så etterhvert at en kontaktadresse var til Kina, Mailadressen de brukte var hotmail, bildene var litt dratt ut, de hadde noen dårlige formuleringer og layout i bestillingsbekreftelsen jeg fikk.... Osv osv..... Ringte kundeservice i banken og hun kunne bekrefte at pengene mine var havnet i Kina og ikke i England. :-( . Fant også en notis på nettet som icandy hadde lagt ut for to dager siden, at denne siden var scam!

Barbamamma
huff da, så kjedelig!

Vil anbefale kiddies24.de
der kjøpte vi vogn. Veldig fornøyd.

Tänk på att inte handla barnvagnar från England! Dom sprayar sina vagnar med ett medel som kan vara kreftframkallande! Detta medel är förbjudet i Norge och stora delar av Europa men inte i England!

Huff så kjedelig. Jeg handlet min på jollyroom.no jeg. :)

Back
Topp