Kjøpe utstyr

Go for it er mitt råd :) forrige svangerskap hadde jeg lyst å kjøpe ting tidlig men alle sa det var crazy og altfor tidlig. Senere og resten av svangerskapet var jeg sengeliggende og lenge etter så jeg angrer veldig på at jeg ikke hørte på meg selv i alle fall ;) Bare du er klar over at du KAN miste :)

Ettersom vi er førstegangs har vi ingenting. Absolutt ingen verdens ting! Dette er en helt ny verden! Bare å bytte bleie blir stort. Jeg skjønner omtrent ikke hva disse barnestrl, men skal sette meg inn i det om alt går bra. Videre er det vel lov å begynne å handle litt her og der fra 5 md? Håper også at jeg er i form til januarsalg :p
Det er det samme her også, vi har ingen ting! :)

Er så lur så har akkurat gitt bort masse av det jeg brukte til nr 1.... Trudde ikke det ble en nr 2.... Så blir shopping når jeg er mer sikker på at allt går bra...

Kjøpte meg visst gravidpute i dag, men det er jo ikke til babyen da ;P

Screenshot_2016-06-16-14-56-55.png Screenshot_2016-06-16-14-56-55.png
Bestilte denne (til å ha mellom bena når jeg sover i første omgang) også har jeg bestillt en reiseseng med tilbehør pluss noen andre småting. Alt kom på 1200,- :-) må jo benytte seg av tilbud :-p

Etter ul i uke 12 har jeg brukt å kjøpe et lite sett. Litt mer klær og småting etter oul, mens de dyreste kjøpene får vente til etter uke 23. Men vet om flere som har handla vogn lenge før 12 uker også.

Vis vedlegget 182680 Vis vedlegget 182680
Bestilte denne (til å ha mellom bena når jeg sover i første omgang) også har jeg bestillt en reiseseng med tilbehør pluss noen andre småting. Alt kom på 1200,- :) må jo benytte seg av tilbud :p
Jeg syns dessverre sånne "billige" ammeputer er skikkelig dritt. Ente med å kaste min forrige gang, for den gjorde absolutt ikke jobben sin. Dessverre! Men håper den du har kjøpt er bedre da :)

Jeg syns dessverre sånne "billige" ammeputer er skikkelig dritt. Ente med å kaste min forrige gang, for den gjorde absolutt ikke jobben sin. Dessverre! Men håper den du har kjøpt er bedre da :)

Var godt fornøyd med den jeg kjøpte sist :-) så det går nok bra :-) og blir den slapp mens jeg bruker den mellom bena, så kjøper jeg bare en ny :-)

Ettersom vi er førstegangs har vi ingenting. Absolutt ingen verdens ting! Dette er en helt ny verden! Bare å bytte bleie blir stort. Jeg skjønner omtrent ikke hva disse barnestrl, men skal sette meg inn i det om alt går bra. Videre er det vel lov å begynne å handle litt her og der fra 5 md? Håper også at jeg er i form til januarsalg :p
Amen to that! Er heeeelt blind selv :p

Jeg gleder meg også veeeeldig til å begynne å handle litt :) Første gang begynte jeg å kjøpe inn litt smått daj eg var 3 mnd på vei, eller kanskje 4. Begynte å handle straks jeg fikk vite om det var gutt eller jente, og kjøpte masse fine gutteklær :) Nå er gutten 8 år og får vi gutt igjen, så har jeg mengder av klær i kjeller og loft.. Gleder meg til å dra frem gamle klær.. Har bestemt meg for å gjøre det etter sommerferien, og gjerne med hjelp av eldstemann. Han vil nok synes det er stas om babyen i magen skal få bruke hans klær, hehe. Åååååh, som jeg gleder meg!!!! Har begynt å strikke da...

Back
Topp