Tja.. EL-pakken koster 112kr og 1 digital (i en dobbel pakke) koster 90kr. Sååå.. 150kr + frakt må vel være en grei deal. Hadde to ekstra strimmel-tester til, litt usikker på om det er EL eller hcg-testerhvor mye skal du ha for det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja.. EL-pakken koster 112kr og 1 digital (i en dobbel pakke) koster 90kr. Sååå.. 150kr + frakt må vel være en grei deal. Hadde to ekstra strimmel-tester til, litt usikker på om det er EL eller hcg-testerhvor mye skal du ha for det?
Solgt!!Tja.. EL-pakken koster 112kr og 1 digital (i en dobbel pakke) koster 90kr. Sååå.. 150kr + frakt må vel være en grei deal. Hadde to ekstra strimmel-tester til, litt usikker på om det er EL eller hcg-tester
Muligens interessert om det ikke klaffer denne runden. Ikm neste uke. Heh... Hvor i landet befinner du deg?Jeg har ca 20 Babyplan eggløsning tester, og mener det er noen graviditetstester også, som jeg gir bort til noen som trenger det
Du må evt betale frakten da
Stiller meg i køJeg har ca 20 Babyplan eggløsning tester, og mener det er noen graviditetstester også, som jeg gir bort til noen som trenger det
Du må evt betale frakten da
Hei
Jeg har 70 HCG tester som jeg har kjøpt på EBay + 2 Metode eggløsningstester. Fikk ikke bruk for disse da jeg ble gravid allerede i PP2 i oktober ifjor Resultatet av forrige positive test ligger ved siden av meg og sover nå Men syns det er synd hvis alle disse testene skal bli liggende ubrukt/kastet. Er det noen andre testetøser her som vil kjøpe dem kanskje? Graviditetstestene har holdbarhet til juli/aug 2023 og eggløsningstestene har holdbarhet til 25.07.22.
Om noen er interessert så selger jeg de for 150 kr + frakt Ta kontakt.
Vis vedlegget 360900
Vis vedlegget 360901
Vis vedlegget 360902
Solgte du disse?Hei
Jeg har 70 HCG tester som jeg har kjøpt på EBay + 2 Metode eggløsningstester. Fikk ikke bruk for disse da jeg ble gravid allerede i PP2 i oktober ifjor Resultatet av forrige positive test ligger ved siden av meg og sover nå Men syns det er synd hvis alle disse testene skal bli liggende ubrukt/kastet. Er det noen andre testetøser her som vil kjøpe dem kanskje? Graviditetstestene har holdbarhet til juli/aug 2023 og eggløsningstestene har holdbarhet til 25.07.22.
Om noen er interessert så selger jeg de for 150 kr + frakt Ta kontakt.
Vis vedlegget 360900
Vis vedlegget 360901
Vis vedlegget 360902