Kjøpe Emmaljunga Edge duo i f.eks Tyskland?

Trøndermora

Første møte med forumet
Hei
Skal kjøpe en Emmaljunga Edge duo vogn i sommer, skal på ferie ned til Tyskland. Er det noen som vet om de selger denne vognen der? Og er det stor prisforskjell mellom Tyskland, Danmark, Sverige? Spiller liksom ingen rolle i hvilket land vi kjøper den da vi skal gjennom alle de landene. :)

Og noen som har nettsider som jeg kan sjekke ut?

Om jeg ikke bommer veldig nå, så fant min samboer emmaljunga kun i sverige, og polen, men ikke i tyskland. (leitet online, fysisk butikk + online butikk)

Vi leitet forøvrig etter city cross.

Prisen på vognen vår i polen var det samme som tilbudspris i sverige, så for vår del syns vi nesten det blei dyrere å dra ditt å kjøpe, enn sverige.

Jeg har hatt en del tyske nettsider som er anbefalt fra div forumer, tester ol. men ingen av disse har ført emmaljunga.

Vi kjøpte forøvrig vår vogn på katties i Strømstad, og vet om flere som har kjøpt forskjellige modeller derifra og vært fornøyd med pris.

Jeg ville bedt om pris fra katties, og hatt det med meg, evt pris på extra utstyret dere også vil ha, og sjekket i tyskland om dere evt fant noe, og da sjekket prisene opp mot hverandre. Er det dyrere i tyskland hadde jeg kjøpt på vei hjem i sverige ;)

De har emmaljunga i Tyskland. Jeg er så heldig å ha danske svigerforeldrene som bor nærme grensen(Flensburg). Og der har jeg funnet city cross vogn+city bag til 5600nok! Den koster ca 9000kr i Norge, 7500 i Sverige og Danmark. Så helt klart billigst i Tyskland. MEN du skal tenke på at hvis det blir noe galt med vogna må du tilbake til samme sted med garanti og det er opp til 3 mnd leveringstid. Jeg skal bestille min nå, som vi skal ned å hente i påskeferien;)

Back
Topp