Kjøpe dekoder til tv

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Kan man kjøpe dekoder uten å få med noe ekstra?
Dekoderen her har tatt kvelden, så vi vil kjøpe en ny. Men vi skal ikke kjøpe pakker med kanaler. Mener å huske at det bare selges pakker nå, er det helt feil? (håper det er feil).

Har Canal digital og mener en der kan kjøpe bare dekoder...

Du får ny dekoder hos leverandør. Bare ring de og fortell problemet så ordner de det kjapt.
Vel og merke hvis det IKKE er Canal Digital :p (De er treige, og knoter med ting, dette veit e da bestevenninna mi har de som leverandør på tv og internett. dekoderen fikk ho ikke før 2 mnd etter ho hadde flytta i ny leilighet,selv om ho hadde bestilt 2 mnd i forveien altså med en gang den gamle leiligheten var solgt og ho visste innflytterdato på neste og internett som de lovet ho de skulle hjelpe ho med endte med at det tok bortimot 4 mnd)

Det kommer ann på dekoderen. Du får kjøpt til riks tv og ett selskap til (som jeg ikke husker) på elkjøp.

Vi kjøpte ny riks tv dekoder på euronics for ca 1 uke siden :)

Tusen takk for svar :-) Vi får ikke kjøpt dekoder selv, men får en ny av noen som kan bestille slik dere beskriver. Kjempeflott, jeg trodde ikke det gikk an. Dette med tv og Internett er en jungel har jeg funnet ut, og det samme selskapet gir motstridende beskjeder og tuller til alt. Nå spørs det bare hvor fort vi får dekoderen, jeg har ikke verdens beste erfaringer med canal digital selv heller :-P

Du får ny dekoder hos leverandør. Bare ring de og fortell problemet så ordner de det kjapt.
Vel og merke hvis det IKKE er Canal Digital :p (De er treige, og knoter med ting, dette veit e da bestevenninna mi har de som leverandør på tv og internett. dekoderen fikk ho ikke før 2 mnd etter ho hadde flytta i ny leilighet,selv om ho hadde bestilt 2 mnd i forveien altså med en gang den gamle leiligheten var solgt og ho visste innflytterdato på neste og internett som de lovet ho de skulle hjelpe ho med endte med at det tok bortimot 4 mnd)

Vi har fått kjapt hjelp ;)

Vi fikk kjøpt kun dekoder med canal digital ;)

vi kjøpte brukt dektoder fra canal digital.

Du vil ha dekoder, men ikke kanaler, og har ikke en leverandør du kan få ny av?

En dekoder brukes da vel bare til å se kanaler fra leverandøren?

Du vil ha dekoder, men ikke kanaler, og har ikke en leverandør du kan få ny av?

En dekoder brukes da vel bare til å se kanaler fra leverandøren?
Ja det høres jo helt feil ut. Vi får ikke skaffet eget abonnemang, så vi må bruke det som huseier har. Men dekoder må vi skaffe selv.

Back
Topp