Kjøpe brukt

Vi kommer til å kjøpe endel brukt, av store ting som vogn og seng. Er jo så mye pent brukt på finn, og har endel venner som har baby nå som kommer til å arve videre til oss når vår tid kommer <3
Slår et slag for gjenbruk :)

Har aldri vært god på å kjøpe brukt..... burde nok bli bedre til det. Kjøpte noe brukt babyutstyr til førstemann og arva litt. Nå har vi mye utstyr så får se når det nærmer seg om det blir nytt eller brukt. Er nok mye penger å spare på brukt:)

Ettersom dette er vår første så kjøper vi nok det meste nytt. Klær er jo greit å kjøpe på salg, vinterklær er jo på salg nå ;) så nøytrale vinterklær og ull. Ull kan jeg kjøpe brukt, det er jo så pent brukt når de er så små

Vi har kjøpt masse brukt til nr 1 og blir nok å gjøre det til neste også. Bilstol er utenom da jeg føler det er såpass viktig å være sikker på at den er tipp topp. Ellers synes jeg det er fint med gjenbruk i dagens forbrukersamfunn ☺

Jeg elsker brukt! Det er billig og du kan fint finne nesten ubrukte ting til en veldig billig penge. Til 2 åringen kjøpte vi omtrent alt brukt utenom
- madrass til sprinkelseng
- madrass til bredside crib
- madrass til vugge
- dyne og pute
- bilstol og vogn
- sko
- flasker, smokker og slikt.

Er sikkert mer, men husker ikke.

Kjøpt noe brukt men mest nytt. Nå har vi jo det meste fra forrige baby så trenger ikke så mye denne gang. Må ha ny søskenvogn og den kjøper vi nok brukt:woot:

Back
Topp