Kjøpe britax smile brukt?

Kakaoo

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
❤️Mailykke 2022❤️
Jeg har lyst til å kjøpe en britax smile 2/3 til andremann som kommer til våren, men hadde vært fint å spart litt på å kjøpe brukt. Jeg lurer derfor på om noen har erfaring med å kjøpe britax smile brukt? Eller om du har en britax smile som er et par år gammel; hvordan holder den seg? Noen spesielle deler som har blitt dårligere? Eller andre tips for hva jeg bør sjekke når jeg evt ser på en brukt vogn? :)

britax smile 2 ligger ofte ute til rundt 3000, og 3 er ofte oppe i 5-6000, som begynner å bli en god prosent av prisen på en nyvogn..

takker for tips og erfaring :)
 
Har en smile 2 som er 3,5 år nå, og den holder seg godt! Viktig å huske å fylle luft i dekkene av og til bare, det er stor forskjell i hvor god den er å trille med mye/lite luft.
 
Har faktisk kjøpt to britax smile 2 brukt, og begge holder fint, selv om den ene var mer brukt enn selger ga uttrykk for. Overraskende solid vogn egentlig.
 
Godt å høre dere har vært fornøyde og vogna holder seg, da tror jeg at jeg ser på en vogn når jeg får muligheten :D
 
Jeg kjøpte en Britax smile 2 brukt av en kollega i fjor høst, fikk den derfor veldig billig. Vogna er brukt av hans to barn tidligere, men det merkes ikke. Vi har ikke fått brukt den så mye ennå selv, men det virker å være en solid og stødig vogn! :happy:
 
Back
Topp