Jeg skal kjøpe ny bil i løpet av en måned eller to. Tenker en liten bil, men at det skal være plass til en barnevogn. Noen som har erfaring eller anbefaling for en liten bil? Har sett litt på Opel Astra 5 dørs Kombi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ford focus![]()
Ford focus. Liten, mn god plass inni.

vi har sett på litt ulike biler, men ikke bestemt oss enda. Sett litt på Mazda 3 som et alternativ også.Ikke meningen og kuppe tråden her, men har dere sett på bilstoler enda? Vet ikke helt hvor jeg skal begynne![]()
Ok. Bare leser at mange sier de ikke nødvendigvis passer i alle biler. Så var litt på jakt etter et som passer bra i focusJeg har kjøpt alt Det første jeg gjorde var å sjekke forbrukerrådets side for tester av bilstoler. Den sikreste av de går jeg alltid for. Hadde Recaro Privia til forrige, den scorer fortsatt høyest, men finner de ikke til salg nå dessverre, jeg var utrolig fornøyd med den. Så gikk for nr to på listen.
Ok. Bare leser at mange sier de ikke nødvendigvis passer i alle biler. Så var litt på jakt etter et som passer bra i focus![]()