kjøpe barnevogn i sverige?

junepus

Glad i forumet
er det noen av dere som har tips til barnevognkjøp i sverige?
[;)]
 
Jeg holdt på å kjøpe brio kombi på babyproffsen på nordby senteret. (svinesund).
Men ble sterkt anbefalt å ikke kjøpe den hvis jeg skulle bruke den når de var helt små,  siden de fleste vokste ut av den ved 3 mnd.
Men Emaljunga duo er å anbefale.  Det er lett å kjøe vogn fra sverige de er også veldig behjelpsome og hyggelige hvis du lurer på noe. (i allefall de jeg snakket med)
 
har sett litt på emmaljunga city cross + city bag[;)]
lurer på om det er mye å spare på å kjøpe den i sverige?
 
ORIGINAL: junepus

har sett litt på emmaljunga city cross + city bag[;)]
lurer på om det er mye å spare på å kjøpe den i sverige?

 
Vi kjøpte den i sverige... 4500 for understell og city cross og 2500 for city bagen.. så kan du trekke i fra 1500 fra kursen;)  OG det den ville ha kostet i norge.. dette kjøpte vi:
 

 
 
ørebro... 4,5 timer ca fra oslo... Men de sa at alle butikkene der (ørebro hvertfall)hadde samme priser, for det var prisene fra emmaljunja..Dette var i en liten søt babybutikk som 2 søstre eier, men så var vi på baby proffsen og der hadde de samme pris, så det stemte;)... aner ikke hva denne vognen koster hjemme, men regner med det hvertfall er pitte litt dyrere, og så er det jo så fantstisk at man tjener 1500kr med tanke på kursen;)
 
 
Nå har vi fått vogn av mamma og pappa men vi valgte den jo selv og vi har kjøpt emaljunga lik den  ovenfor bare i stoff. de betalte 8080 kr med stelleveste( 790kr ) på Siljes i Fredrikstad.....
 
Vi handlet vogn og bilsete fra Emmaljunga på Kattis babyshop i Strømstad.
Prisene er lik de norske ([:-]) MEN,en sparer ca 20 % på kursen[:)]
 
ORIGINAL: Karine88

Vi handlet vogn og bilsete fra Emmaljunga på Kattis babyshop i Strømstad.
Prisene er lik de norske ([:-]) MEN,en sparer ca 20 % på kursen[:)]

 
Det er så genialt;)
 
tusen takk jenter[:D] da blir det sverigetur og emmaljunga til helga[;)]
 
Back
Topp