Kjøp av vogn.. når gjorde dere det?

Jeg er selv 22 uker å jeg kjøpye vognen for en måned siden. jeg har valgt å ta innkjøpene over tid da det koster masse penger[:D] Lykke til med kjøp av vogn. masse å velge i [:D]

Kjøpte da jeg var halvveis

Kjøpte vognen 1-2 mnd før fødsel! Denne gangen har vi 3 vogner vi skal bruke fra første mann!![:)] Bare kjøpt bag til 2 av de[;)]

Kjøpte vogn 3-4mnd før termin[:)]

når det var omtrent 2 mnd til termin kjøpte vi oss vogn... Alt i alt kjøpte vi ikke masse masse ting før hun ble født...

kjøpte når eg var 29 uker på vei[:D]. det skummle var at eg våkna med rier to dager seinare[&:]  fødte 7 dager på overtid[:)]

Jeg kikket masse, og hadde "bestemt" meg flere ganger for vogn.. Og var temmelig irritert til tider på sambo som ikke ville gå med på å kjøpe vogn der og da.. men er veldig glad for det nå, for endte opp med ei helt anna vogn enn de to andre jeg var helt fast "bestemt" på.. Og jeg var vel 7mnd på vei før jeg kjøpte vogna.. minst.. angrer ikke.. kjempe fornøyd med vogna vi handlet nå! Var jeg deg, ville jeg ventet, kikket mer og brukt heller litt tid på å glede meg til å kjøpe vogn;o) vet det er vanskelig...

Back
Topp