Kjønnsvorter"/

Takk for det.. Aner ikke hva det er, mulig det er det.. men uansett må jeg bare gå videre, gidder ikke å sitte å vente på han.. Forresten, ja han har forlova seg alt! de har vel vært sammen i 3 mnd nå "/

blir rystet over å høre at folk har det så travelt at de forlover seg før de rekker å bli kjent engang... hve er vitsen?! hadde skjønt det om de begge lå dødsyk å ønsket å gifte seg før de gikk bort men, hva er vitsen med å ha det så travelt når man har hele livet forand seg.... må jo være noe galt med tanke gangen hans... kanskje han tror livet er over nå når han får et barn?

glad du har rette innstillingen å skjønner at du må videre i livet, men han blir jo en del av livet ditt for alltid, å det kan være tøft!

Ja vet det.. Han har ikke akkurat vært den mest trofaste av dem heller da ;) har jo vært en player og utro i alle forholdene han har hatt. og det er mange!
Skjønner heller ikke hvorfor han skulle forlove seg selvom, dem er sikker ny forelska. og alle er jo sånn i begyneslen, "vil være sammen med deg resten av livet" man kan jo ikke si sånn igrunn.. Hadde vært greit om dem hadde vært sammen i noen år, da kan jeg kanskje skjønne dem..
Han har en sønn på 4 mnd fra før,og han så sønnen sin for første gang for 1 mnd siden.. "/ Syntes det er litt for drøyt jeg.. Så lurer på hvordan det skal gå med mitt barn, om han stiller opp noe særlig i det hele tatt..

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

ORIGINAL: TviTvi

Må kanskje lage en ny tråd om kjønnsykdommer siden dette kan dras ut i det vide og brede[;)]

Jeg vil på ingen måte øremerke dem som har vært uheldige eller kommer til å bli det i fremtiden.
Jeg vil vel heller si jeg vil prøve å formidle så godt jeg kan for at folk tar beskyttelse og sykdommer litt mer seriøst enn å si at de tingene ikke er så farlig..i dette tillfelle kjønnsvorter.

Det finnes andre sykdommer som heller ikke synes for det blotte øye som er langt verre en kjønnsvorter, men det trenger ikke vi dra frem her nå .

Diskusjonen har utviklet seg  utenfor det trådstarter starter med, og dette er ikke ment personlig til trådstarter altså.

Joda, men poenget er jo at kondom ikke beskytter mot kjønnsvorter.
Tviler på at det gjør noe at tråden har utartet seg litt utenfor tema siden HI ikke har deltatt i tråden siden 02.09. [;)]

Mest smittsomt er viruset rett etter at man selv har fått det. Det er da mulig å redusere smitterisikoen ved å bruke kondom, men full beskyttelse gir det ikke nei.

å grøss å gru for en mann! vil du at han skal delta i livet til barnet eller? han står jammen på i allefall....

Alle barn vil jo sikkert ha en far som stiller fult opp.. men om barnefaren til  mitt barn gjør det, vil tiden vise.. Det tar sikkert ikke lange tiden så er  den nye forloveren hans gravid hu også xD

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

ORIGINAL: Dollface™

ORIGINAL: Justme88

kjenner dama til eksen din veldig godt jeg:p

hun får iallefall kjønnsvorter [;)]

*ler høyt*

*knegger litt*

Men seriøst håper jeg du har fortalt din nye partner om kjønnsvortene[:o]

Jeg har nok fått det av barnefaren.. Og så har det bryti ut nå i svangerskapet, og jeg har bare hatt sex med en fyr etter det ble slutt mellom meg og barnefaren og det er 5-6 mnd siden tenker jeg.. Og jeg sa ifra til han jeg hadde sex med at jeg hadde det.. ;) Hadde ikke hatt sex med noen uten å ha fortalt om det

Back
Topp