Er det noen her inne som er plaga av det i svangerskapet? Begynte å få det i begynelsen av svangerskapet, var sammen med barnefaren da.. Så da var det ikke flaut eller noe for meg, siden jeg var sammen med han og sa alt til han liksom.. Men nå har det kommet bare mer kjønnsvorter, og har noen hatt sex med det når det er veldig mye kjønnsvorter? Mulig jeg kan huske at det var litt vondt i slutten når jeg var sammen med barnefaren, men nå har det kommet mer. Hadde sex for første gang etter forholdet til meg og barnefaren røyk, hadde sex for kanskje max 2 uker siden.. Altså han første etter barnefaren, og det var litt vondt. Jeg er den personen som ikke er så åpen på de jeg ikke har kjent lenge nok da, så jeg tørr å være åpen.
Så var det en anna ting, jeg har begynt å savne barnefaren.. Vi forholdet våres krangla vi på slutten, pga hormonene mine. Og ingen av oss hadde det så lett om dagen egentlig, han hadde akkurat mistet lillebroren sin på 1 år. jeg mista bestefaren min og alt var bare så "grusomt" så var sikkert derfor det ble så mye krangling. Så har vi krangla en del etter det ble slutt, angående ungen.. Men nå er alt helt fint, begge gleder oss til barnet kommet.. Det som irriterer meg er at han fant seg ei dame max 2 mnd etter at det ble slutt mellom oss.. Og han er sammen emd hu enda, og jeg savner han.. Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg ahr forklart han at jeg vet hvorfor vi krangla osv.. Nå har han planer om å flytte sammen med hu nye dama.. Føler meg så ensom!
Noen som har erfaringer med noe av dette?:)
Så var det en anna ting, jeg har begynt å savne barnefaren.. Vi forholdet våres krangla vi på slutten, pga hormonene mine. Og ingen av oss hadde det så lett om dagen egentlig, han hadde akkurat mistet lillebroren sin på 1 år. jeg mista bestefaren min og alt var bare så "grusomt" så var sikkert derfor det ble så mye krangling. Så har vi krangla en del etter det ble slutt, angående ungen.. Men nå er alt helt fint, begge gleder oss til barnet kommet.. Det som irriterer meg er at han fant seg ei dame max 2 mnd etter at det ble slutt mellom oss.. Og han er sammen emd hu enda, og jeg savner han.. Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg ahr forklart han at jeg vet hvorfor vi krangla osv.. Nå har han planer om å flytte sammen med hu nye dama.. Føler meg så ensom!
Noen som har erfaringer med noe av dette?:)