Kjønnsvorter"/

fidel

Flørter med forumet
Er det noen her inne som er plaga av det i svangerskapet? Begynte å få det i begynelsen av svangerskapet, var sammen med barnefaren da.. Så da var det ikke flaut eller noe for meg, siden jeg var sammen med han og sa alt til han liksom.. Men nå har det kommet bare mer kjønnsvorter, og har noen hatt sex med det når det er veldig mye kjønnsvorter?  Mulig jeg kan huske at det var litt vondt i slutten når jeg var sammen med barnefaren, men nå har det kommet mer. Hadde sex for første gang etter forholdet til meg og barnefaren røyk, hadde sex for kanskje max 2 uker siden.. Altså han første etter barnefaren, og det var litt vondt. Jeg er den personen som ikke er så åpen på de jeg ikke har kjent lenge nok da, så jeg tørr å være åpen.

Så var det en anna ting, jeg har begynt å savne barnefaren.. Vi forholdet våres krangla vi på slutten, pga hormonene mine. Og ingen av oss hadde det så lett om dagen egentlig, han hadde akkurat mistet lillebroren sin på 1 år. jeg mista bestefaren min og alt var bare så "grusomt" så var sikkert derfor det ble så mye krangling. Så har vi krangla en del etter det ble slutt, angående ungen.. Men nå er alt helt fint, begge gleder oss til barnet kommet.. Det som irriterer meg er at han fant seg ei dame max 2 mnd etter at det ble slutt mellom oss.. Og han er sammen emd hu enda, og jeg savner han.. Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg ahr forklart han at jeg vet hvorfor vi krangla osv.. Nå har han planer om å flytte sammen med hu nye dama.. Føler meg så ensom!

Noen som har erfaringer med noe av dette?:)

huff...kan ikke være noe morro å være alene
når man går gravid...
er så fint å ha noen rundt seg,få
hjelp til ting og tang..
håper det ordner seg for deg med
både det ene og det andre[:)]

Klarer meg! :)  Fikk vite her om dagen at han hadde forlova seg da..

kjenner dama til eksen din veldig godt jeg:p

ORIGINAL: Justme88

Det var sikkert betryggende for henne å høre...

det var jo greit å slenge ut...

hun får iallefall kjønnsvorter [;)]

er jo som alle sier her inne at det er alltid to sider av en sak:P
var ikke noe vondt ment:)

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

ORIGINAL: Dollface™

hun får iallefall kjønnsvorter [;)]

*ler høyt*

Ler i kor [:D]

burde du ha sex med noen nå som du har en veldig smittsom kjønnsykdom?

ORIGINAL: TviTvi

8 av 10 kvinner får smitten i seg innen de blir 40 år, kondom beskytter ikke fullstendig, er man bærer av viruset så smitter det uansett om du har utbrudd eller ikke siden viruset sitter i slimhinnen og ikke i selve vortene og siden inkubasjonstiden kan være flere år så er det umulig å vite hvem som har smittet hvem. *google er miiiin venn - synger høyt*

Vi kommer til å dø ut dersom ingen med kjønnsykdommer kan ha sex [8D][:D]
hehe såpass ja, men da burde iallefall dem som vet dem har sykdommen holde seg i sølibat spør du meg for det blir (for å sette det på spissen) det samme som mange er ikke er klar over at dem har clamydian, men dem som vet dem har det har sex og sprer det enda mer likevel. Burde ikke kjønnsykdom uannsett art taes på alvor av dem vet dem har det og unngå sin del av å spre det?

8 av 10 kvinner får smitten i seg innen de blir 40 år, kondom beskytter ikke fullstendig, er man bærer av viruset så smitter det uansett om du har utbrudd eller ikke siden viruset sitter i slimhinnen og ikke i selve vortene og siden inkubasjonstiden kan være flere år så er det umulig å vite hvem som har smittet hvem. *google er miiiin venn - synger høyt*

hehe såpass ja, men da burde iallefall dem som vet dem har sykdommen holde seg i sølibat spør du meg for det blir (for å sette det på spissen) det samme som mange er ikke er klar over at dem har clamydian, men dem som vet dem har det har sex og sprer det enda mer likevel. Burde ikke kjønnsykdom uannsett art taes på alvor av dem vet dem har det og unngå sin del av å spre det?

nå er ikke de vortene så veldig farlige da, og man kan være bærer uten å få utbrudd.. med andre ord kan man ha det i seg og smitte noen uten at man vet om at man har det selv.. så da får vel alle bare la være å ha sex...

ORIGINAL: Dollface™

nå er ikke de vortene så veldig farlige da, og man kan være bærer uten å få utbrudd.. med andre ord kan man ha det i seg og smitte noen uten at man vet om at man har det selv.. så da får vel alle bare la være å ha sex...
og derfor burde du da lese mitt innlegg engang til så får du kanskje denne gangen med deg at jeg sa at dem som iallefall vet dem har sykdommen holde seg i sølibat[;)]   

" Da får vel bare alle bare la være å ha sex" skulle det være morsomt??  Du får noe for kjønnvorter om du vet du har det eller om du oppsøker en gyn som tar en undersøkelse.

Er ikke kjønnsvorter farlig? Neivel,... det viser seg nemlig at flesteparten av de kvinner som er rammet av livmorhalskreft, har spesielle typer av papillomaviruset.
Jeg vet ikke hva dere vil oppnå ved å bagatelisere kjønnsykdommer jeg men[&:] 
Kanskje være en grunn til at spredningen har vært veldig økende blandt unge med hyppige partnerbytte da det sikkert et flere som bagetelliserer den viktige bruken av kondom siden ting  " ikke "  er så farlig?.

Vel vel bare velmente ord men for all del pass på dere selv

Papillomaviruset overføres til barnet ved fødselen. De nyfødte har da vanligvis viruset på halsen og rundt øynene. 

Må kanskje lage en ny tråd om kjønnsykdommer siden dette kan dras ut i det vide og brede[;)]

Jeg vil på ingen måte øremerke dem som har vært uheldige eller kommer til å bli det i fremtiden.
Jeg vil vel heller si jeg vil prøve å formidle så godt jeg kan for at folk tar beskyttelse og sykdommer litt mer seriøst enn å si at de tingene ikke er så farlig..i dette tillfelle kjønnsvorter.

Det finnes andre sykdommer som heller ikke synes for det blotte øye som er langt verre en kjønnsvorter, men det trenger ikke vi dra frem her nå .

Diskusjonen har utviklet seg  utenfor det trådstarter starter med, og dette er ikke ment personlig til trådstarter altså.

han som jeg hadde sex med nå, var klar over at jeg hadde det.. Og jeg har sjekka meg for klamydia, og det hadde jeg ikke

jeg har ikke ofte partner bytte i det hele tatt!  men barnefaren bytta ganske ofte vet jeg, så det er hans feil.. Men så synd på dama hans som får det nå da ;) akkurat hu bryr jeg meg ikke noe om. og jeg har vært hos gyn. fikk beskjed om å få time etter fødselen, og det har jeg fått.. men så snakka jeg med jordmora om detta, så har fått en time nå til fredag, så da skal hu se på det. så kanskje jeg får fjerna det da, men sist jeg var hos henne sa hu at hu ikke gadd å styre med å fjerne det nå , før etter fødselen

eg har ikke ofte partner bytte i det hele tatt!  men barnefaren bytta ganske ofte vet jeg, så det er hans feil.. Men så synd på dama hans som får det nå da ;) akkurat hu bryr jeg meg ikke noe om. og jeg har vært hos gyn. fikk beskjed om å få time etter fødselen, og det har jeg fått.. men så snakka jeg med jordmora om detta, så har fått en time nå til fredag, så da skal hu se på det. så kanskje jeg får fjerna det da, men sist jeg var hos henne sa hu at hu ikke gadd å styre med å fjerne det nå , før etter fødselen

Ja det vet jeg. men har også hørt at det er skaderlig for barnet under fødselen om det fødes med kjønnsvorter, at det kan gå utover luftveiene elns "/

er han forlovet alt?! snakk om å ha det litt travelt i svingene da.... virker som han haster seg litt inn i ting...

er du sikker på at det er han du savner og at det ikke bare er det at han er utilgjengelig siden han er forlovet nå? havet er fult av fisk og landjorden har mange mennesker, tror du kan finne en som er mye bedre for deg å som vil gi deg det du ønsker av ham, pluss bonuspoeng!

Back
Topp