Kjønnsnøytralt navn til gutt

Alaska

Forelsket i forumet
Skuddårsspirene 2024
Hei. Vi venter gutt og vi funderer på kjønnsnøytralt navn til han. Har prøvd å google litt. Vi liker navnene Georgie og Charlie men kom gjerne med forslag. Vi funderer også på navnet Elvar som ikke er kjønnsnøytralt. Så noe forslag rundt guttenavn er også kjærkomment.
 
Luca/Luka, Winter, Mica/Mika, Eden, Elija, Helin, Iben, Iven, Jonah, Levi, Neel, Oakley, Pil, Ville :)
 
Eliott, Riley, Skye, Skylar, Kimmy, Dylan, Danny, River, Lex, Jessie, Teddy, Taran
 
Jone
 
Iben, Ezra og Eivor er to navn jeg synes er veldig kjønnsnøytrale, og så er det navn som jeg assosierer med et kjønn mer, men som fungerer på begge som Alex, Kai, Robin
 
Morgan, Robin, Charlie og Kim brukes jo som guttenavn i Norge, men kan brukes som jentenavn f.eks. i USA, så det er jo sånn sett kjønnsnøytrale navn. Alexis og Remi kan også brukes uavhengig av kjønn.
 
Tony, Billy, Jørand, Janne, Lykke, Michelle er vel de vanligere jeg kommer på som jeg ikke la merke til noen andre som skrev.
Ellers så vet jeg at Hanna, Ola, Kari, Inge mf også brukes på begge kjønn, men flere av de veldig stedsspesifikt.
 
Iben, Ezra og Eivor er to navn jeg synes er veldig kjønnsnøytrale, og så er det navn som jeg assosierer med et kjønn mer, men som fungerer på begge som Alex, Kai, Robin
Eivor brukes kun på jenter, så tror ikke det blir godkjent på gutt.
 
Back
Topp