Kjønnsnøytrale klær!

MinusNinus

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2015
Julibaluba 2017
Hei damene! Mannen og jeg (les: jeg) har bestemt oss for ikke vite kjønnet på baby da det er vår første og jeg mener det viktigste er at vi får et barn! Har ikke kjøpt så veldig mye til baby enda siden termin er langt unna enda, men har funnet masse fine nøytrale bodyer og bukser som jeg har kjøpt for den første tiden/har en uke med klær (det kan jo komme godt med ). Men er det noen som har tips på fine, gode- og gjerne ikke hvitt eller beige- ulltøy? Har forsøkt nøstebarn, men det var bare grelle farger utenom de klassiske gutt/jente.

Khappahl har to pysjer med farger på.. Tror Cubus har et par også. Dessverre mye i duse farger ellers

Khappahl har to pysjer med farger på.. Tror Cubus har et par også. Dessverre mye i duse farger ellers
Sikkert fordi det er feil sesong, men jeg har ikke funnet noe i ull på verken Cubus eller Kappahl. Kommer til høsten kanskje?

Sikkert fordi det er feil sesong, men jeg har ikke funnet noe i ull på verken Cubus eller Kappahl. Kommer til høsten kanskje?
Himmel, du skrev jo ulltøy. Jeg fant litt på sparkjøp

Joha har fine ull-klær. Mye er jo "jente eller gutte farge" på, men de har også mye fint i grått. Jeg synes grått er fint og praktisk. Da er det bare å kombinere med noe med litt farge på og så blir det kjempefint. Eks grå body med lilla/blå joggebukse til.

Joha har fine ull-klær. Mye er jo "jente eller gutte farge" på, men de har også mye fint i grått. Jeg synes grått er fint og praktisk. Da er det bare å kombinere med noe med litt farge på og så blir det kjempefint. Eks grå body med lilla/blå joggebukse til.
God ide! :) Har de nettbutikk eller noe? Aldri hørt om dem ;)

Lille lam og mole har også veldig fine ullklær :) Men det er litt dyrt! Jeg har handlet litt på salg :)

Jeg har handlet Lillelam på salg, og har styrt unna rosa selv om jeg vet at det blir en jente. Har kjøpt en heldress i hvit, og en i en nydelig sjøgrønn farge. Har også kjøpt ullpleddet i samme farge.

Janus så jeg hadde noen brune ull bodyer ihvertfall, de var fine:)

Kjøper dere mye i ull? Vi har ikke kjøpt så mye... Et par plagg i hver str. Men utenom det har vi ullkjørepose, skal ha voksi urban pose, har vinterdresser og har ullutedresser.

Back
Topp