Kjønnsnøytrale babyklær

Oslo2

Andre møte med forumet
Himmelbarn
Sommerfuglene
jeg er lei av alt som er enten blått eller rosa og ønsker derfor å kjøpe kjønnsnøytrale klær. Jeg har allerede googlet en god del og finner ikke det jeg leter etter så håper noen her har noen råd

Det jeg ser etter er ensfargede klær i bomull, i klare farger. Ikke selvlysende farger (som reflex sitt nye ulltøy) eller noe med mye mønster/skrift på.

Er det umulig å finne en ensfarget gul eller grønn body i bomull?
 
Kort svar: ja. Det virker helt umulig for alt skal jo ha mønster på for tiden. Reflex hadde i høst noe greit farga ull i lilla, grønt, brunt osv, men de har vel kanskje bytta, for hvem vil vel ikke ha en selvlysende baby?

Ellos og HM har noe som er nøytalt har jeg sett, ellers er jo newbie ganske nøytralt (om enn dritkjedelige farger). Jeg har havna på mye hvitt akkurat på grunn av bare rosa/blå klær.
 
Hjertens enig..

Zalando har stort utvalg. Der finner jeg masse kjønnsnøytralt.
 
På Cubus mener jeg å ha sett både gul, grønn, grå ensfargede bodyer. Hos HM har de også en del flerpakninger med grønn, brun og sennepsgul.
De er litt duse i fargen så vet ikke om det er helt det du ser etter?
 
Takk for svar

Jeg må tydeligvis være veldig dårlig på å shopppe/ha uflaks med når jeg er i butikken.
Var på hm i dag, kun bodyer med biler eller annet mønster. Prøvd Cubus og newbie har hvite bodyer eller mønster. Har søkt på zalando og boozt men ikke funnet noe ensfarget der heller.

Har til nå kun klart å finne en body fra marmar i brunt.

Når jeg tenker meg så har jeg bare sett babyer i hvitt, beige, rosa og blått i det siste. Med mindre de går i noe hjemmestrikket
 
Name it har ihvertfall mintgrønn body, så jeg i dag.
Polarn o pyret har også mye som går til begge, men ikke så mye ensfarget. Er enten striper eller figurer på det meste.
Tror også Lindex har fått mye kjønnsnøytralt.

Ellers har merker som NoaNoa, molo, hust&claire, marmar mye som kan brukes til begge.

Og så så jeg akkurat masse knæsje farger på ensfargede bodyer fra a happy Brand på babyshop.no.
 
Name it har fått ullbodyer gul og grønt men med dyremønster
 
Takk for svar

Jeg må tydeligvis være veldig dårlig på å shopppe/ha uflaks med når jeg er i butikken.
Var på hm i dag, kun bodyer med biler eller annet mønster. Prøvd Cubus og newbie har hvite bodyer eller mønster. Har søkt på zalando og boozt men ikke funnet noe ensfarget der heller.

Har til nå kun klart å finne en body fra marmar i brunt.

Når jeg tenker meg så har jeg bare sett babyer i hvitt, beige, rosa og blått i det siste. Med mindre de går i noe hjemmestrikket
Se i nettbutikkene, du kan kjøpe der med gratis frakt til butikk/hjem :) da har de bedre utvalg
 
Lindex kom ut med noen nye babyklær i dag som er ganske nøytralt, flere fine farger! Det er mye mønster, men noe av det er ensfarget også
 
Back
Topp