Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heller litt bråk, enn drama, mobbing og baksnakking!Kinesist fødselskart sier gutt, men jeg håper litt på jente.
Gutter bråker så mye...![]()
jenter bråker nøyaktig like mye som gutter, om ikke merKinesist fødselskart sier gutt, men jeg håper litt på jente.
Gutter bråker så mye...![]()

Enig i det, vi har en jente på 2,5år og med hun har det vært full fart siden hun begynte bevege segjenter bråker nøyaktig like mye som gutter, om ikke mer![]()

Da håper jeg det blir jente her, for huden min ser ikke utHar hørt noe om at hvis man sliter med uren hud, matt livløst hår osv, så er det jente. Forklaringen skal være at jentene «stjeler» sin skjønnhet fra mor
Det stemte sist.
Hadde også veldig rund mage, ikke spiss, og det sa de også at var tegn på jente.. ( «de» er eldre kollega)
Denne gangen tror jeg at jeg får gutt. Sliter med rosacea, og etter to uker med kvisete og nuppete hud, så ser huden min helt fantastisk ut! Har vel ikke hatt finere hud på lang, lang tid!
Spent på hva det blir.

Har hørt det samme, men her ble huden mye bedre forrige gang og det var likevel jente. Hadde også rund mage, men den syntes ikke bakfra.Har hørt noe om at hvis man sliter med uren hud, matt livløst hår osv, så er det jente. Forklaringen skal være at jentene «stjeler» sin skjønnhet fra mor
Det stemte sist.
Hadde også veldig rund mage, ikke spiss, og det sa de også at var tegn på jente.. ( «de» er eldre kollega)
Denne gangen tror jeg at jeg får gutt. Sliter med rosacea, og etter to uker med kvisete og nuppete hud, så ser huden min helt fantastisk ut! Har vel ikke hatt finere hud på lang, lang tid!
Spent på hva det blir.
føler selv det er gutt

Tenkte det var litt artig å oppdatere at kinesisk kalender hadde rett denne gangen ogsåKinesisk fødselskart sa jente første gangen og det stemte, nå sier den gutt. Vi får se om det stemmer denne gangen også![]()
Min jente bråker mer enn mine to gutter. Roper og hyler flere ganger om dagen.jenter bråker nøyaktig like mye som gutter, om ikke mer![]()