Kjønnsmyter

jenter bråker nøyaktig like mye som gutter, om ikke mer :happy119
Enig i det, vi har en jente på 2,5år og med hun har det vært full fart siden hun begynte bevege seg :smiley-ashamed004

Har hørt noe om at hvis man sliter med uren hud, matt livløst hår osv, så er det jente. Forklaringen skal være at jentene «stjeler» sin skjønnhet fra mor :dontknow
Det stemte sist.
Hadde også veldig rund mage, ikke spiss, og det sa de også at var tegn på jente.. ( «de» er eldre kollega)

Denne gangen tror jeg at jeg får gutt. Sliter med rosacea, og etter to uker med kvisete og nuppete hud, så ser huden min helt fantastisk ut! Har vel ikke hatt finere hud på lang, lang tid!
Spent på hva det blir.

Har hørt noe om at hvis man sliter med uren hud, matt livløst hår osv, så er det jente. Forklaringen skal være at jentene «stjeler» sin skjønnhet fra mor :dontknow
Det stemte sist.
Hadde også veldig rund mage, ikke spiss, og det sa de også at var tegn på jente.. ( «de» er eldre kollega)

Denne gangen tror jeg at jeg får gutt. Sliter med rosacea, og etter to uker med kvisete og nuppete hud, så ser huden min helt fantastisk ut! Har vel ikke hatt finere hud på lang, lang tid!
Spent på hva det blir.
Da håper jeg det blir jente her, for huden min ser ikke ut :laughing002

Det stemte sist.

Spent på hva det blir.
Har hørt det samme, men her ble huden mye bedre forrige gang og det var likevel jente. Hadde også rund mage, men den syntes ikke bakfra.
Denne gangen har kvisene enda ikke forsvunnet, så blir vel gutt denne gangen :hilarious: føler selv det er gutt :joyful:

Blir veldig spennende å se etterhvert på hva folk føler, hva som er typisk for det ene eller det andre og om det stemmer!:smiley-bounce022

kinesisk fødselskart sier gutt denne gang. Stemte på de to første. Samme hvilket kjønn egentlig da jeg har en av hver☺️

Kinesisk fødselskart sa jente sist gang, og det ble jente. Den sier jente denne gangen også, men tror egentlig det er gutt nå...

Kinesisk fødselskart sa jente første gangen og det stemte, nå sier den gutt. Vi får se om det stemmer denne gangen også ☺️

Denne gangen stemmer faktisk kinesisk kalender. Den sier gutt og det er en gutt :Heartblue sist sa den gutt, men det var ei jente :Heartpink

Stemte med jente denne gangen også, så 2/2 :happy:

Kinesisk fødselskart stemte ikke hos meg. Stod jente - blir gutt.
Hadde det vært artig og lage en poll på dette? Hvis noen får det til?:computer012

Kinesisk fødselskart sa gutt sist, men ble jente.
Sier gutt denne gangen også, men nå vet vi ikke kjønn og skal heller ikke vite.

Back
Topp