Kjønnet?

Jeg har ikke lyst til å vite, har ikke snakket om det med kjæresten enda, så får se hva det blir til :p

Jeg må vite det! Jeg er en strikkemamma som må vite om jeg skal bruke tid på tøffe bukser eller søte kjoler (ja, her er gutter blå og jenter rosa til de begynner å få egne meninger. Fordi jeg vil og jeg kan. Skal nevnes at storebror har dukker å leke med, så orker ikke diskutere kjønnsroller)

Jeg MÅTTE vite med første babyen, men denne gangen bryr jeg meg ikke så mye. Men mannen vil absolutt vite der, så da føyer jeg meg :)

Vi skal vite. Første barnet, og med søstre som har både gutter og jenter er det praktisk å kunne vite hva vi kan arve. Liker å ha ting klare tidlig, så kommer nok til å ha arveklærne klar lenge før ungen kommer ut :P

Samboer fikk viljen sin med første, så denne gangen skal vi ikke vite kjønn :) *har jeg bestemt*

Er alt for nysgjerrig til å ikke vite :p har gutt fra før så kjekt å vite om vi må kjøpe inn noe rosa eller ikke :)

Vi ville vite det sist. Trodde det var gutt, men fikk vite på OUL at det var jente. <3
Jeg har sagt lenge før jeg ble gravid på nytt at jeg ikke vil vite denne gangen. Jeg er kanskje den mest nysgjerrig i hele verden, så jeg tar dette som en utfordring. Har ikke en bestemt følelse enda på hva som skjuler seg i magen.
Tror fødselen blir ekstra spesiell når man ikke vet hva som kommer ut.
Ikke at det er noen grunn til det, men hvis det viser seg å være tvillinger så må vi nok vite kjønn for praktiske årsaker :-)

Ja, mannen sa at bare han kunne få vite, men DET er uaktuelt! Haha! Blir spennende om vi klarer å stå imot presset da ;)

Haha, ja ikke sant! At de skal klare å holde en sånn hemmelighet har jeg svært vanskelig for å tro :-P mannen mente der samme, heh

Jeg må vite. Alt for nysjerrig.

Som førstegangs gravid så tenker jeg at det uansett vil bli overraskende å se det lille vesenet, så jeg (vi :)) vil definitivt vite hvis det blir mulighet!

Vil nok vite det, men om jeg tror på det de sier, det er jeg usikker på. Med første barnet mitt så var de så sikker på at de var en gutt.. 100%sikkert, vi prata til babyen i magen med gutte navn.. Men jeg følte meg aldri helt sikker, så det eneste som jeg kjøpte inn va en lyseblå lue.. Vi kom på føden, er fant frem blått pledd for å pakke babyen inn i... Men... Ut kom lille snuppa mi :) tihii.. Så skeptisk altså

Vil nok vite det, men om jeg tror på det de sier, det er jeg usikker på. Med første barnet mitt så var de så sikker på at de var en gutt.. 100%sikkert, vi prata til babyen i magen med gutte navn.. Men jeg følte meg aldri helt sikker, så det eneste som jeg kjøpte inn va en lyseblå lue.. Vi kom på føden, er fant frem blått pledd for å pakke babyen inn i... Men... Ut kom lille snuppa mi :) tihii.. Så skeptisk altså
Hvor mange UL hadde dere hvor de så kjønn?

Jeg var også veldig skeptisk etter første ul så kjøpte lite rosa/lilla, men etter 4 forskjellige sa det var jente på ulike stadium i svangerskapet så følte jeg meg tryggere på kjønn, og håper jeg får ordnet flere UL denne gangen også for å dobbelt sjekke ;)

Jeg har egentlig ikke lyst til å vite, men mannen vil vite :) kanskje jeg klarer overbevise han om å vente innen oul :)

Har alltid tenkt at jeg ikke vil vite, men i forrige graviditet så bestemte vi oss for at vi måtte vite det. Så blir ikke noe annerledes denne gangen tror jeg :D Altfor nysgjerrig på hvem som lurer inne i magen ❤️

Back
Topp