Kjønnet?

Alk84

Gift med forumet
Vil dere vite hvilket kjønn som ligger og lurer eller skal det bli en overraskelse?
Hvorfor i såfall?

Selv har jeg sagt i alle at jeg ikke vil vite, men så vil jeg alikevel :smiley-ashamed008 Men det er rett og slett fordi jeg vil planlegge litt mer:) syns det er kjedelig å ikke kunne handle noe blått/rosa ;)

Vi/jeg skal vite det, ikke noe alternativ her, håper spiren er veldig villig til å vise seg frem på oul :p

Syns det er greit å kunne forberede litt klær og slike ting :)

Jeg har ikke lyst til å vite. Elsker tanken på den overraskelsen! Klarer fint å planlegge uten blå og rosa.. Mannen er ikke helt enig dog, så vi får se hvem som vinner den diskusjonen :p

Vi vil vite:D Er alt for spent! Og har lyst til å kjøpe litt rosa/blått:p hehe

Ja vil vite kjønnet :joyful:
Gleder meg sånn til og begynne med å kjøpe inn noe blått eller rosa! :)

Jeg vil vite det :) er alt for nysgjerrig av meg, å så er det greit å vite om jeg skal bare finne de gamle barneklær e å vaske eller om jeg kan kjøpe noe rosa også :)

Jeg også er alt for nysgjerrig til å kunne gå hele svangerskapet uten å vite det:p
Så er jo det å kunne planlegge litt bare en bonus:)

Jeg klarer ikke å bestemme meg. Er kjempenyskjerrig samtidig son jeg har veldig lyst til å ikke vite noe før fødsel. Pappan vil gjerne vite så da får vi vel bare vente å se på ul daxsmile8

Vi skal vite kjønnet! Vi er alt for nysgjerrige begge to til å ikke vite det :p

Jeg syns det er så tøft av de som klarer å vente :D når jeg sa til kæll'n at jeg ville vente, så så han bare rart på meg, humret litt og sa: ja særlig:p he he... Tror han kjenner meg for godt:)

Ønsker å vite det! Synes det er praktisk i forhold til planlegging og navnevalg☺️ tror ikke jeg hadde klart å vente

All ære til de som venter! Tror det hadde vært en utrolig bra opplevelse å finne det ut når babyen kommer

Vi gjør som sist, sier på OUL at hvis de ser det og vet nærmere 100% så sier de det. Men trenger ikke lete etter kjønn for vår del. Visste ikke fra UL sist, men magefølelsen min stemte så ble ikke så veldig overrasket allikevel ;)

Å vite! Klarer ikke å vente når man har muligheten til finne det ut før! Hehe

Dessuten så tror jeg det er jente, mens mannen mener det er gutt så enda mer spennende å vite hvem av oss som har rett

Jeg har ikke lyst til å vite. Elsker tanken på den overraskelsen! Klarer fint å planlegge uten blå og rosa.. Mannen er ikke helt enig dog, så vi får se hvem som vinner den diskusjonen :p

Hehe, vi har samme! Før jeg ble gravid var det aldri snakk om annet enn at jeg måtte vite. Men nå har jeg ombestemt meg, nettop fordi det nok vil være en ekstra belønning på slutten av fødselen når man ikke vet hva som venter på slutten. Klarer også å planlegge uten farger, også vil jo alt kunne arves om man skulle få det motsatte på neste :D
Mannen vil igjen vite, så her også må vi se hvem som vinner :-P

Hehe, vi har samme! Før jeg ble gravid var det aldri snakk om annet enn at jeg måtte vite. Men nå har jeg ombestemt meg, nettop fordi det nok vil være en ekstra belønning på slutten av fødselen når man ikke vet hva som venter på slutten. Klarer også å planlegge uten farger, også vil jo alt kunne arves om man skulle få det motsatte på neste :D
Mannen vil igjen vite, så her også må vi se hvem som vinner :p

Ja, mannen sa at bare han kunne få vite, men DET er uaktuelt! Haha! Blir spennende om vi klarer å stå imot presset da ;)

Vi skal vite :D klarer ikke vente :p
veldig greit og vite med tanke på planlegging, siden den kommende storesøsteren og babyen må dele rom en stund :)

Back
Topp