Kjønnet

Kjønnet utvikles i uke 8 så en kan i prinsippet se det fra da, men det er ikke alltid lett å se det så tidlig siden de er så små enda. Det vanligste er å få vite det i uke 17/18 ved ordinær ultralyd.

Sent from my iPad using BV Forum

Vanligeste er på oul :) Syns det er rart noen får vite det før uke 12, mener å ha lest at de ikke har lov å oppgi kjønn før etter 12 fullførte uker pga abort (?)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er ike mulig å se forskjell på jente og gutt før uke 13 ca, fordi klitoris står ut som en tut, like stor som guttens penis;-) men fom uke 13, så begynner jentas å yrekke seg inn, og ved uke 17 (tror jeg det var) så er det helt ferdig.. så er mulig å se imellom 13-17 og jo mærmere uke 17 jo enklere å se rett ;-) etter uke 17 ser de like ut som ved fødselen. Var en link med bilder på april eller mars forim ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er en liten sjangse at man får vite det uke 12 ;)

Elsker verdens beste kjæreste / forloveden min ♥

Jeg er 11 uker og jeg var på ultralyd i går og fikk vite det! Var ikke å ta feil av sa hun så er vel litt forskjellige om hvordan de ligger osv

Jepp, men kan få vite rett i uke 12, men siden de er nesten identiske så er det neste 50% sjangs for rett :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi var på ekstra ul i uka 14 sist og da kunne de ikke se det! Men i uke 17 vistes det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg mener det er for tidlig å se i uke 12, rett og slett.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sist hadde vi ul i uke 12 og jm var 90 % sikker på at det var jente. Hun lå over skrevet over skjermen. Var ei jente:-)

Back
Topp