Kjønn

FrøkenM

Forumet er livet
Heisann alle. Føste gang jeg skriver noe på disse sidene. Jeg har termin 19 januar.Har så lyst til å vite hva jeg får men legene kan ikke se det. Hvordan er det med dere?

Vi synes det er spennende å vente, vi..
Har termin dagen før deg. Skal vi kappes om hvem som får først?[8D]

Gratulerer med

Jeg er altfor nysgjerrig av natur til å vente jeg..hehe.
Ja vi kan kappes om hvem som får først, men jeg har nok en liten mistanke om at jeg blir pint over tiden.
For tiden er jeg sykmeldt pga høyt blodtrykk og protein i urin og jeg kjeeeder meg.....

Det ligger i familien min å gå over tiden også, så da blir det litt mer rettferdig, kansje?[;)]

Er jo litt både og det å få vite kjønnet da..
Første gangen visste ikke vi det,men hadde veldig lyst da!
Tullemor ville overhode ikke vise seg frem,selv om vi hadde 3 ultralyder...
Men må si det å ikke vite kjønnet var hjelpende på fødselen,for da skulle jeg liksom ha ut den ungen med en gang for å vite kjønnet![;)]
Men med nr 2 og denna gangen har vi ikke greide å la være å vite...
Noe som er greit i forhold til det å gjøre alt klart av tøy og annet diverse.
Men om du er ille nysgjerrig,så kan du jo bestille deg en ny Ul og håpe tassen deres er villig til å vise seg frem![;)]
Jo,velkommen hit skal du også være...Jeg har termin dagen etter deg...

Jo takk for det...Blir gøy å se hvem som får først da[;)] Vi er faktisk så heldig at vi går til lege som tar ultralyd hver gang.Altså en gang per måned. Har til og med hatt ultralyd på sykehuset men...tror du noen kan se noe? neida [;)]

Hehe..ja synd vi ikke er fra samme sted så hadde vi kanskje lagt på sykehuset sammen. [:D]

Mine babyer nekter også å vise sitt "sanne jeg"[:D] Har hatt mange UL siden det er tvillinger. Skal ha ny UL på fredag. Håper å få vite da[:D]

Åhh så koselig med tvillinger...må få høre den dagen du får greie på hva det blir [:D]

Synes du ikke det er litt spennende å ikke vite, da siric?[8|]

Må være en sjenert liten tass dere har, som ikke vil vise seg frem[;)]

i morgen du skal på UL igjen, Hanne79?

Vi er spente på tvillingene dine[;)]
[8|]Jeg håper du har lyst å fortelle oss hvem som er inni den flotte magen din [:D]

Dere skal få full rapport i morgen ettermiddag.... [:D]

Det er toegga. Tvilling2 er mest sannsynlig en jente, men jordmor turte ikke si det sikkert fordi babyen hadde foten litt opp. Tvilling1 nektet å vise seg... Får håpe de ikke er fullt så sjenerte i morgen[:D]

Hehe ...vet du hva Fiorelina...Jeg er så utrolig nysgjerrig at jeg greier aldri i livet å vente. Synes også det liksom blir mer et menneske når man vet hva det blir liksom. Vanskelig å forklare :-) skal på UL til mandag igjen. Da lovte han nesten sikkert at han skal kunne se det. :-)

jaja, for meg er det et menneske uansett,
gleder meg til fødselen for å finne ut om det er ei lita jente eller en liten gutt.[;)]

Folk har overlevd i tusenvis av år UTEN mulighet for å vite kjønnet, så jeg er bare veldig glad for at det er en frisk unge jeg bærer på, og håper h*n vil få en flott barndom[;)]

-sier bare det JEG tenker om babyen min, ikkeno om hva du mener[;)] Lykke til med å få vite det[:D]
Må gjerne fortelle oss, det, for vi er også spendt på å høre[;)]

Hadde jo vært artig om det er en av hver da...[;)]
Og nå må du jo vente enda 2uker,eller lenger!
He,he...kanskje de ikke vil vise seg frem før de blir født...[8|]

Ja jeg hadde overlevd veldig greit jeg også...men når muligheten er der så [:)]

Jeg er så nysgjerrig at jeg bare må vite. Kan ikke noe for det. I mitt første svangerskap hadde jeg navn på babyen fra uke 18. Og ut kom han med brask og bram.
Uansett om man vil vite eller ikke så er det like fullt et barn.

Jeg skal ta 3D ul for å sjekke og for å se om terminen er den samme. Gleder meg. Var så kos og se lille nurket på UL i uke 18.

Klem

Back
Topp