Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har ikke helt bestemt oss, men vurderer å ikke vite detNoen som ikke vil vite kjønn før fødsel?
Spennende! Har du barn fra før?Vi har ikke helt bestemt oss, men vurderer å ikke vite det
Har en gutt fra førSpennende! Har du barn fra før?
Dette var et fint perspektiv. Takk for at du delte! Husker du brukernavnet til TikTok'ern?Var innom tanken å ikke vite (dette blir vårt 3. barn, har fått vite med de to forrige). Men så så jeg en tiktok av en dame som sa hun hadde blitt påvirket til å ikke vite kjønn av «alle» som sa at det var så spesielt å finne det ut ved fødsel heller. Men når det kom til stykke opplevde hun det ikke sånn. Som hun sa er fødsel en spesiell nok opplevelse i seg selv, og at hun heller synes det var kjekkere å ha det å finne ut av kjønnet som en egen opplevelse. I tillegg følte hun at det gjorde at hun bedre knyttet seg til lille i magen underveis i svangerskapet og «kjente» litt mer babyen som kom ut. Når hun sa det slik så kjente jeg at jeg nok deler de følelsene / opplevelsene, da jeg har synes det har vært noe eget med å vite at det er «Lille Ola» feks som ligger i magen å «endelig får vi hilse på ‘lille ola’». Så for min del la jeg hvertfall fra meg det å skulle vente til fødsel
Må bare understreke at jeg ikke mener at alle skal føle det slik eller at andre ikke opplever det som ekstra spesielt å vente til fødsel med å vite kjønn, bare at jeg for min egen del kjenner at jeg nok vil oppleve det likt som hun fra tiktoken
Perspektiv var ordet jeg var ute etter! Nei dessverre aner jeg ikkeDette var et fint perspektiv. Takk for at du delte! Husker du brukernavnet til TikTok'ern?
Liker også tanken på å holde det for oss selv, men hadde blitt alt for mye mas om at denne gangen MÅ det bli jente… Har tre gutter fra før og er så lei dette jentemaset! Er jo ikke som om vi kan bestemme kjønnJeg kunne kanskje tenkt meg å ikke vite det, men så er jeg så utålmodig og liker ikke å leve i uvisshet så vi blir nok å vite det så fort som mulig. Mannen vil også vite det og jeg syns det har blitt komplisert hvis han skulle vite og ikke jeg
MEN jeg kunne tenkt meg at ingen andre får vite det, det har vært litt hyggelig men jeg er sinnsykt dårlig til å holde noe fra mamma så det blir nok vanskelig